درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

شبکه های اجتماعی

پاورپوینت لیستریوز گوسفند Listeria disease

دانلود پاورپوینت لیستریوز گوسفند Listeria disease بررسی لیستریوز گوسفند Listeria disease پاورپوینت جامع و کامل لیستریوز گوسفند Listeria disease کاملترین پاورپوینت لیستریوز گوسفند Listeria disease پکیج پاورپوینت لیستریوز گوسفند Listeria disease مقاله لیستریوز گوسفند Listeria disease تحقیق لیستریوز گوسفند Listeria disease
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 725 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پاورپوینت لیستریوز گوسفند Listeria disease

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

لیستریوز گوسفند
Listeria disease کلیات : این بیماری در نیوزلند و آمریکا و و اروپا و استرالیا دیده شده است . لیستریوز بوسیله میکروبی به اسم لیستریا مونوسایتوژنز حادث می شود در ایالت ویکتوریا در کشور استرالیا جائیکه 120 همه گیری در خلال سالهای 1947 تا 1962 تشخیص داده شده ، میزان سقط جنین از 2 تا 20 درصد در یک همه گیری در modgee در کشور استرالیا بوده است و در سال 1956 میزان سقط جنین به 16% رسیده است عامل بیماری : عامل بیماری میکروبی به نام لیستریا مونوسایتوژنز(listerya monocytogenes ) ، باکتری غیر اسپورزا ، گرم مثبت و بی هوازی اختیاری است که آنرا از خاک غذای حیوانات ، آب ، مدفوع ، گوشت و فرآورده های آن ، شیر و لبنیات و سبزیجات جدا نموده اند .
این بیماری در گروه بیماری های مشترک بین انسان و حیوان قرار می گیرد طرز انتقال بیماری : چون این بیماری دارای گستردگی زیادی در طبیعت است ، بیشتر حیوان در جریان زندگی در معرض آن قرار می گیرند . و در خاک و آب و علوفه و مدفوع حیوانات فراوان یافت می شود. در حیوانات آلوده مدفوع ، ادرار ، جنین سقط شده ، ترشحات رحمی و شیر حاوی میکروب است . عوامل استرس زا نظیر بیماری ها ، آب و هوای نامساعد ، ابستنی ، نوع تغذیه و ... در ایجاد این بیماری موثر می باشند .
در فرم عصبی ، باکتری توسط اعصاب و یا در اثر آلودگی چشم به مغز می رسد .
در فرم احشایی : بلع میکروب و نفوذ آن در جریان خون موجب عوارض بیماری می شود. پاتوژنز بیماری : در واقع لیستریا مونوسیتوژنز انگل داخل سلولی است لذا عواملی که ایمنی سلولی را از بین ببرند زمینه را برای ایجاد لیستریوز مهیا می ساز . این باکتری درون ماکروفاژها تکثیر می یابد وتا هنگام برانگیخته شدن سیستم ایمنی سلولی در بدن گسترش می یابد . علایم بالینی : بیماری لیستریوز به سه فرم بورز می کند
الف : مننگو آنسفالیت لیستریایی :
این فرم بیماری در تمام گونه ها مشاهده شده است و سندرم استانداردی را نشان می دهد . علایم عبارت است از مخلوطی از گیجی توام با فشار دادن سر به اشیاء و فلجی یکطرفه ، حیوانهای مبتلا گیج هستند و خود را از سایرین دور نگه می دارند و جویدن غذا کند می شود به صورتی که ممکن است حیوان مدتها در گوشه ایی بایستد و غذا را در دهان نگاه داشته و بزاق از دهانش سرازیر می شود.
در بیشتر موارد سر به یکطرف منحرف می شود و حیوان نمی تواند سر را به وضع عادی برگرداند . حتی اگر اشخاص آنرا به وضع عادی برگردانند مجددا بصورت اول در می آید . در فلج یکطرفی صورت ، در سمت مبتلا گوش ، پلکها و لبها فلج می شوند و گاها آماس توام با چرک چشم دیده میشود .به تدریج حیوان مبتلا زمینگیر شده و در نهایت مرگ به علت توقف تنفس اتفاق می افتد . ب : فرم سقط جنین لیستریایی این فرم در گاو و گوسفند مشاهده می شود . بیماری متعاقب شروع تغذیه از سیلو در گوسفند و بز بوجود می آید و در هفته دوازدهم سقط جنین را سبب می شود
دراین فرم بیماری بروز سقط جنین انفرادی است و رد ماههای هفتم و دیرتر ( در گاو ممکن است نوزاد مرده بدنیا بیاید )
جفت اغلب باقی مانده و علایم عمومی و تب بالا بروز می کند .
در هر دو گونه ( گاو و گوسفند ) بروز سقط جنین کم است اما ممکن است به 15% برسد و در بعضی از فارمها بیماری همه ساله عود می کند و در یک دسته بخصوص همه ساله بیماری را مشاهده میکنیم و گاهی بیش یکبار در یک حیوان بخصوص بوقوع می پیوندد ج :فرم لیستریوز سپتی سمیک این فرم در نشخوارکنندگان بالغ ، سپتی سمی کمتر بروز می کند

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


پاورپوینت مبانی اینترنت

دانلود پاورپوینت مبانی اینترنت بررسی مبانی اینترنت پاورپوینت جامع و کامل مبانی اینترنت کاملترین پاورپوینت مبانی اینترنت پکیج پاورپوینت مبانی اینترنت مقاله مبانی اینترنت تحقیق مبانی اینترنت
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 200 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت مبانی اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

مبانی اینترنت 1 اینترنت چیست؟ اینترنت مخفف کلمات International Network به معنی شبکه جهانی می باشد، در واقع اینترنت یک شبکه حجیم است که شبکه های کامپیوتری تجاری، سازمانی، آژانس های دولتی، و مدارس سراسر دنیا را سریع، یکپارچه و ارزان به هم متصل می کند.
تقریباً یک میلیون شبکه داخلی سازمان ها در 200 کشور 2 تاریخچه ARPA(Advanced Research Project Agency)
1969 با نام آرپانت شروع شد.
تغییر نام در 1993 به اینترنت
بیش از 500 میلیون کاربر 3 آینده اینترنت اینترنت2: یک شبکه مخابراتی جدید و سریعتر با دسترسی محدود که منحصرا برای اهداف تحقیقاتی اختصاص داده شده است.
معرفی: 1969 یک کنسرسیوم از 34 کشور
امروز: بیش از 180 دانشگاه در توسعه آن مشارکت می کنند.
اینترنت نسل بعد(Next Generation Internet-NGI): برنامه تحقیق و توسعه دولت فدرال آمریکا که کاربرد هایی را می سازند که نیازمند شبکه های پیشرفته هستند.
تمرکز روی
قابلیت اطمینان
نیرومندی
امنیت
کیفیت خدمات 4 آینده اینترنت vBNC(Very-High-Speed Backbone Network Service): یک شبکه با سرعت بالا که به منظور پشتیبانی پروژه اینترنت2 و NGI طراحی شده است.
پیاده سازی اولیه: OC-3(155 Mbps)
ارتقا به OC-12(622 Mbps)
هدف نهایی: افزایش به OC-48(2.4 Gbps) 5 کارکرد اینترنت Internet Protocol(IP): مجموعه قوانینی که برای ارسال و دریافت بسته ها از یک ماشین به ماشین دیگر از طریق اینترنت استفاده می شود.

Internet service provider-ISP: ارایه کننده خدمات اینترنتی

6 راه های مختلف برای اتصال به اینترنت اتصال از طریق کارگزار LAN
نیاز کاربر: نرم افزار Communication stack ارایه کننده مجموعه ای از پروتکل های ارتباطی که کلیه کارکردهای هفت لایه مدل OSI را انجام می دهند
اتصال از طریق SLIP/PPP(Serial Line Internet Protocol/Point-to-Point Protocol)
نیاز کاربر: مودم و یک نرم افزار خاص برای شماره گیری و اتصال به سرور
اتصال از طریق یک سرویس online
نیاز کاربر: مودم، نرم افزار ارتباطی استاندارد، اکانت از یک ISP
از طریق تلویزیون
نیاز: دستگاه تلویزیون، ابزار خاص اتصالی، اتصال تلفن
دیگر راه ها
کیوسک های اینترنتی(Internet kiosk)
تلفن همراه 7 آدرس های روی اینترنت آدرس IP: یک آدرس که به صورت یکتا به یک کامپیوتر در شبکه نسبت داده می شود.
Domain Name System-DNS: سیستمی که به وسیله مؤسسه تخصیص نام های اینترنتی (ICANN) مدیریت می شود که نام ها را به سایت ها در اینترنت اختصاص می دهد.
نام دامنه((Domain Name : نامی که به یک سایت اینترنتی اختصاص داده شده است، شامل چند قسمت که با نقطه از هم جدا می شوند و از راست به چپ ترجمه می شود. 8 انواع دامنه دامنه ها با توجه به کاربردشان به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند که می توان به دسته بندی زیر اشاره نمود:
دامنه های بین المللی
دامنه های ملی
9 آدرس های روی اینترنت مشخصه سطح بالا(top-level specification): سمت راست ترین قسمت نام اینترنتی، شامل نوع فعالیت سازمانی که صاحب سایت است.

The 18 top-level specification are as follows:
com commercial site.
edu educational site.
Mil military site.
Gov government site
Net networking site
Org organizations
Firm business and firms
Store business and offering goods for purc

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


پاورپوینت کدگذاری سقطها در ICD-10

دانلود پاورپوینت کدگذاری سقطها در ICD10 بررسی کدگذاری سقطها در ICD10 پاورپوینت جامع و کامل کدگذاری سقطها در ICD10 کاملترین پاورپوینت کدگذاری سقطها در ICD10 پکیج پاورپوینت کدگذاری سقطها در ICD10 مقاله کدگذاری سقطها در ICD10 تحقیق کدگذاری سقطها در ICD10
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 292 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت کدگذاری سقطها در ICD-10

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 19 صفحه

کدگذاری سقطها در ICD-10
Pregnancy with ABORTIVE outcome
(o00-o08)
سقط
تعریف :سقط عبارتست از دفع خودبخودی (expulsion ) یا دفع با دخالت ( extraction) همه یا بخشی از محصولات حاملگی (جفت ، پرده ها با یا بدون جنین زنده یا مرده ) قبل از اینکه جنین برای زنده ماندن در خارج رحم به اندازه کافی تکامل پیدا یافته باشد ، یعنی قبل از هفته 20 حاملگی بر اساس LMP و یا جنین کمتر از 500 گرم . تقسیم بندی :
بر اساس علت :

الف. سقط خودبخود(Spontaneous Abortion) : فرآیند دفع خودبخود آغاز می شود
ب. سقط تحریکی (Induced Abortion) : شروع سقط با دخالت آغاز می شود .
1. سقط therapeutic : در موارد :خطر حاملگی برای سلامتی مادر،جنین با ناهنجاری شدید، حاملگی حاصل از rape یا زنا با محارم
2. سقط elective : به درخواست مادر و توسط کادر پزشکی انجام می شود .
3. سقط criminal : به درخواست مادر و معمولا توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می شود . بر اساس نمایش کلینیکی

الف. سقط تحت بالینی(Subclinical Abortion) : سقط قبل از آنکه بارداری به صورت کلینیکی تشخیص داده شود . با اندازه گیری سریال βhCG از زمان لقاح قابل تشخیص است .

ب. تهدید به سقط (Threatened Abortion) : زودرسترین تشخیص بالینی سقط است . امکان سقط وجود دارد ولی هنوز صورت نگرفته است ،امکان ادامه بارداری و یا سقط جنین
ه. سقط کامل (Complete Abortion) : تمامی محصولات حاملگی خارج شده اند .
و. سقط فراموش شده (Missed Abortion) : بعد از مرگ جنین قبل از هفته 20 بارداری دفع محصولات حاملگی صورت نگرفته است .
ز. سقط عفونی (Septic Abortion) : عفونی شدن محصولات حاملگی که به دنبال سقطهای خودبخودی یا تحریکی ایجاد می شود .
.
ج. سقط اجتناب ناپذیر (Inevitable Abortion) : پروسه سقط آغاز شده و قطعا سقط صورت می پذیرد .
د. سقط ناقص (Incomplete Abortion) : بخشی از محصولات حاملگی خارج شده و بقیه در رحم باقی مانده اند .
بر اساس سن حاملگی :
الف. سقط زودرس : هنگامی است که سقط قبل از هفته 12 باراری انجام شود .
ب. سقط دیررس : هنگامی است که سقط بین هفته های 20-12 صورت گیرد . ح. سقط عادتی (Habitual Abortion) : هنگامی است که فرد 3 یا بیشتر سقط متوالی داشته باشد دستورالعمل کدگذاری سقط: ICD-10
در زیر واژه عنوانی Abortionو متغیر Complicated by،لیست کاراکترهای چهار رقمی را تدارک دیده است تاهمراه با رده های o03-o06وo08 مورد استفاده قرار گیرند.بدین منظور بین مراقبتی که در آن بیماری یا صدمه همراه با عوارض ناشی از آن تحت درمان قرار گرفته اند(هردو در پذیرش فعلی)،و مراقبتی که تنها به عوارض بیماری و صدمه درمان شده قبلی توجه داشته (پذیرش بعدی)،تمایز قائل شود،
در این جدول(سقط) عناوین زیر سازماندهی شده اند:

-عوارض سقط جنین،پذیرش فعلی(o03-o06 (

-عوارض حاملگی که با سقط خاتمه پذیرفته،پذیرش بعدی(o08)



O02.1 Missed abortion سقط فراموش شده


Early fetal death with retention of dead fetus مرگ زودرسجنین همراه با بقایای جنی

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

دانلود پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن بررسی تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن پاورپوینت جامع و کامل تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن کاملترین پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن پکیج پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن مقاله تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن تحقیق تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 241 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 26
پاورپوینت تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

تبلیغات اینترنتی و تاثیرات آن در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متقاعد کردن مؤثر مصرف کنندگان به خرید کالاها و خدمات می باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه های مختلف انجام می پذیرد، تعریف نموده اند (تافلینگر 1996)
همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی انجام می پذیرد که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی های آن می پردازد. تعریف تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغ دهندگان2 (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند. تاریخچه تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و بصورت بنر در 27 اکتبر سال 1994 و در سایت هات وایر3 نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی بوجود آمدند.
در آن زمان 14 طراح تبلیغاتی مبلغی معادل 30،000 دلار برای نمایش 12 هفته ای تبلیغات خود پرداختند (کای و مداف 1999). در سال 1995 وب بعنوان رسانه ای عمومی پذیرفته شد. شرکت سان میکروسیستم4 در این سال زبان جاوا را به عموم عرضه کرد. در سال 1996 الدزموبیل5 اولین اتاق گفتگوی تجاری را راه اندازی نمود. در جدول 1 به برخی از اتفاقات مهم صنعت تبلیغات اینترنتی اشاره شده است. روند تبلیغات اینترنتی در دنیا تبلیغات اینترنتی از زمان پیدایش (سال 1994) تا سال 2007 شاهد رشد بسیار زیادی بوده است. بطوریکه حجم درآمد تبلیغات اینترنتی از رقم 267 میلیون دلار در سال 1996 به رقم 13087 میلیون دلار در سال 2007 رسیده است. ولی در بین سالهای 2001 و 2002 این صنعت شاهد رشد منفی بوده است. روند رشد در سال 2003 تغییر جهت داده و دوباره شاهد رشد مثبتی در این صنعت می باشیم. ابعاد تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی ابعاد مختلفی را شامل می شود که در زیر بطور اجمالی به آنها اشاره می شود (گائو و دیگران 2002) مدلهای کسب وکار مدل کسب و کار به یک ایده تجاری و برنامه استراتژیک در مورد نحوه به دست آوردن پول برای یک کسب و کار اشاره دارد. تبلیغ اینترنتی موثر می بایست دارای مدل کسب و کار مناسبی باشد که

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


پاورپوینت اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی

دانلود پاورپوینت اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی بررسی اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی پاورپوینت جامع و کامل اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی کاملترین پاورپوینت اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی پکیج پاورپوینت اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی مقاله اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی تحقیق اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی
دسته بندی معارف اسلامی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 195 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24
پاورپوینت اندیشه اسلامی دین یا ادیان الهی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

پروژه اندیشه اسلامی

دین یا ادیان الهی

اشتراکات اسلام با دیگر ادیان الهی - خداوند

یهودیان مسیحیان خدای تورات خدای مردم یهود بنی اسرائیل 1-با چشم دیده شود 2- معرفی خدا به صورت خدای قومی و قبیله ای 1-خدای خشن و متکبر که فقط با عدلش رفتار می کند 2-خدای بزرگتر از انسان انجیل مرقس عیسی موجودی مافوق بشر انجیل متی و لوقا تجسم ربوبیت در پیله عیسی و حوادث فوق طبیعی از عیسی انجیل یوحنا طبیعت الوحی عیسی – خدا – کلمه – جسم – عیسی نکته : خدایی که حضرت موسی و عیس (ع) معرفی کرده : خدائی که پیامبر اکرم (ص) معرفی کرده است یکسان است با خدای یگانه – مدبر عالم و...) 1 اشتراکات اسلام و دیگر ادیان الهی خداوند ((.... لَهُمُ الجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالْقُرْآنِ و ....)) قسمتی از سوره توبه آیه 111 کسانی که در راه خدا پیکار کنند بهشت برای آنان است و این وعده ای است که در تورات و انجیل و قرآن داده شده است . اشتراکات اسلام با دیگر ادیان الهی - عقیده به معاد آیه : إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ خداوند سلام می دارد بر کسانی که در راه خدا پیکار کنند بهشت برای آنان است و این وعده ای است که در تورات و انجیل و قرآن کریم آمده است . یهود مسیح تورات عقاب، ثواب : حساب و کتاب را متعلق به این جهان دانسته اند 2 مانند کلمه و اصطلاح هاویه ، جهنم و محل عذاب یهودیان در همین جهان در انجیل های متی لوقا و یوحنا 1- اعتقاد به بهشت – دوزخ و برزخ 2- اعتقاد به عدالت در ملکوت خداوند اشتراکات اسلام با دیگر ادیان الهی - عقیده به وحی منجی در تمامی ادیان مشترک است اما از لحاظ ویژگی ها منجی : زمان و مکان ظهور اختلاف وجود دارد . عهدین اسلام ظهور عیسی 3 وجود حضرت مهدی (عج) اشتراکات اسلام با دیگر ادیان الهی - وحی از منابع معرفت نکته : 1- برخی از مکتب ها حس گرا هستند 2- برخی از مکتب ها عقل گرا هستند 3- اما ادیان الهی افزون بر حس و عقل و... وحی را از منابع معرفت دانسته اند . عقل وحی 4 تنزیل و انزال تعیین آیات الهی تکلم خداوند با پیامبران و ... مشترکات در تمام ادیان وَمَا أَرْسَلْنَا قَبْلَکَ إِلاَّ رِجَالًا نُّوحِی إِلَیْهِمْ ... و پیش از تو [نیز] جز مردانى را که به آنان وحى مى‏کردیم گسیل نداشتیم سوره انبیاء آیه 7 امثال وحی ((لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ )) سوره حدید آیه 25 ما رسولان خود را با دلائل روشن فرستادیم و با آنها کتاب و میزان (شناسائی حق از باطل ) نازل کردیم تا مردم به عدالت قیام کنند . ((وَمَا أَرْسَلْنَا قَبْلَکَ إِلاَّ رِجَالًا نُّوحِی إِلَیْهِمْ )) سوره انبیا آیه 7 و ما پیش از تو جز مردانی که به آنها وحی می کردیم نفرستادیم امثال وحی ((لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْب

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده

دانلود پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده بررسی آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده پاورپوینت جامع و کامل آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده کاملترین پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده پکیج پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87
پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

 

تعداد اسلاید : 87 صفحه

آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کا لا در سیستم هماهنگ شده
-سیستم هماهنگ شده توصیف و کدگذاری کالا:
The Harmonized commodity description and coding system=Harmonized system(H.S)
سیستم هماهنگ شده که به اختصار «سیستم هماهنگ شده» نامیده می شود (HS) است، نمانکلاتور(Nomenclature) کالایی چند منظوره بین المللی واساس طبقه بندی می‌باشد.
(اسم =Nomen ، مجموعه Clature)
نمانکلاتور مجموعه‌ای از اعداد وقواعد جهت طبقه بندی بوده و کاربرد اصلی آن در زمینة تعرفه‌های گمرکی و آمار تجارت است.
طی اعصار و قرون گذشته، طبقه بندی کالا از توجه خاصی برخوردار بوده است. در ابتدا این توجه از جانب مقاماتی ابراز می شد که مالیاتها و عوارض راهداری را در رابطه با کالاهایی که در محدوده قلمرو یا در مناطق مرزی کشور مبادله می گردید وضع و وصول می کردند. و به مرور زمان دستیابی به اطلاعات آماری نیز بتدریج اهمیت یافت.
در ابتدای امر سیستمهای طبقه بندی کالا بسیار ساده بودند و در اکثر موارد از یک فهرست الفبایی تشکیل می شدند که کلیه یا برخی از اقلام مندرج در آن از پرداخت مالیات معاف بودند و یا مالیات خاصی به آن تعلق می گرفت.
با افزایش تعداد کالاهای مورد مبادله و تنوع حقوق گمرکی و معافیت ها، ضرورت ایجاد یک سیستم طبقه بندی مبتنی بر ضوابط ویژه احساس شد.
این امر موجبات ایجاد سیستم های طبقه بندی مختلف در طی زمان را فراهم نمود که در نهایت منجر به ایجاد «سیستم هماهنگ شده» گردیده اند.



سیستم هماهنگ شده این امکان را فراهم می‌آورد که با اتخاذ یک زبان مشترک، روش طبقه بندی اصولی، بین المللی و یکنواخت را در عین بکارگیری اصطلاحات ساده گمرکی مورد استفاده قرار دهیم تا بتوانیم به انواع مختلف کالاهای تجاری یک شماره خاص اختصاص دهیم. براساس کد سیستم هماهنگ شده می‌توان تعرفه‌های گمرکی، حقوق ورودی و محدودیت های مورد نیاز را برتجارت مشخص کرد.
Tariff: تعرفه: معیارهای عددی یا رقمی برای شناساندن و تعیین جایگاه کالا در یک فهرست معین می باشد. یک تعرفه گمرکی نمایانگر میزان حقوق گمرکی (حقوق ورودی) قابل پرداخت برای ورود یا صدور آن کالا می باشد.
تاریخچه - نمانکلاتور ژنو (The Geneva Nomenclature) :
درسال1931اولین نمانکلاتوربین المللی باتبعیت ازجامعه ملل LEAGUE OF NATIONS ایجاد شد و بدلیل محل تدوین، به نام نمانکلاتور ژنو شهرت یافت. این نمانکلاتور از سال 1937 به اجرا در آمد و از 21 قسمت، 86 فصل و 991 ردیف (عنوان تعرفه) تشکیل شده بود. از دیگر خصوصیات این نمانکلاتور سه رقمی بودن تعرفه ها بود. هدف اصلی از تدوین آن ایجاد یک معیار مشترک برای نمانکلاتور های مورد استفاده در تجارت کشورها بود ودر 1946 همزمان با انحلال جامعه ملل و پایان جنگ جهانی دوم از کاربازایستاد.

-نمانکلاتوربروکسل(B.T.N= Brussles Tariff Nomenclature)
پس از جنگ جهانی دوم تلاش برای بازسازی اقتصادی و تمایل به تجارت آزاد که مشخصه آن دوران بوده است شرایط مطلوبی را برای استاندارد کردن تعرفه های گمرکی بوجود آورد و یکبار دیگر نیاز به تدوین یک نمانکلاتور مشترک قابل قبول در مقیاس بین المللی آشکار شد. و این امر بر اساس نمانکلاتور ژنو قابل تحقق بود. به این دلیل پادشاه بلژیک فراخوانی کرده و با حمایت از سازمان ملل (UN) کار در این زمینه آغاز و ضمنا تصمیم بر این شد که شماره های نمانکلاتور ...

 


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


جزوه تجهیز و اداره کارگاه

جزوه تجهیز و اداره کارگاه
دسته بندی صنایع نفت و گاز
فرمت فایل zip
حجم فایل 535 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
جزوه تجهیز و اداره کارگاه

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

 

تجهیزکارگاه

انوعتجهیز

تجهیزاولیه

تجهیزثانویه

انواعکارگاهازنظرابعاد

انواعکارگاهازنظرمکان

چالشهایتجهیزکارگاه 

سازوکارهایتجهیزکارگاهجهترفعچالشها 

تحویلکارگاه 

تعهدکارفرما

تامینزمینازسویپیمانکار 

تعارضکارگاه

صورتمجالستحویلکارگاه

تحویلتدریجیکارگاه

قصورپیمانکار

- تحویلبخشهاییازکارگاه

- مبلغخسارتتاخیرکارگاه

- عدمتحویلکارگاه

اعلامخاتمهپیمانازسویپیمانکار

تعهدکارفرمادرقبالتعارضکارگاه

زمینهایخارجازکارگاه

کنترلوتثبیتنقاطنشانه

پیادهکردننقشهها

طرحجانمایی

ساختمانهایمسکونی(کارفرما-مشاور-پیمانکار)

ساختمانهایاداری (کارفرما-مشاورپیمانکار)

انبارها

کارگاههایماشینآلات

کارگاههایپشتیبانی

کارگاهانتقالوتوزیعبرق

کارگاهتاسیساتمکانیکی

آزمایشگاه

مخازنسوخت

ساختمانهایعمومی

تاسیساتپشتیبانی

محوطهشهرکمسکونی

راهها

تردد

صدا

جهتباد

نزولاتآسمانی

نور

تامیننیرویانسانی

شناخت

تخصصهایموردنیاز

مدیریتکارشناستکنسینخدماتیکارگرانماهرفنی

بومیت

نیرویکاربومی

نیرویکارغیربومی

لباس

کادرمدیرانوسرپرستان

سایرنیروها

رنگبندیلباسهابراساستخصصها

انتخابنیرو

ایجادانگیزه

تعیینحقوقومزایا

مشخصاتنظاممناسبمزد

طبقهبندیمشاغل

روشهایمختلفطبقهبندیمشاغل

- روشدرجهبندی

- روشمقایسهعوامل

- روشطبقهبندی (گروهبندی)

- روشامتیازی

روشهایپرداختمزد

روشمزدزمانی

روشکارمزدی

روشترکیبی

ماشینآلاتموردنیاز

ماشینآلاتویژهماشینآلاتسنگینماشینآلاتسبکماشینآلاتنیمهسنگین

دستگاههایتاسیساتیسنگشکنوبتنسازکارگاههاحفاریوانفجار

جرثقیلسقفیکمپرسورهوا

دستگاهتراشدریلواگن

دستگاهکفتراشپمپشاتکریت

دریلایستاده

ارهبرقینجاری

برشآرماتور

حفاریوتزریق

نوعماشینآلات

لوازمیدکی

نصبوراهاندازیماشینآلات

سیاستگذاریتامینماشینآلات

- خرید

- اجاره

خریدخدمت

روشتلفیقی

ملاحظاتاقتصادی

نگهداری

عملکرد

سیستمتعمیرونگهداری

سیستمنگهداری

بازرسیدورهای

محاسبههزینههایماشینآلات

- هزینههایثابت

- هزینههایعملیاتی

تهیهوتامینمصالح

انواعمصالح

برنامهریزیدرتامینمصالح

واردات

ذخیرهسازی

گروهبندیانبار

- انباراجناسنو

- انباراجناسغیرنو

چرخهخرید

دقتدرسفارشوخرید

کنترلکیفیتسنگدانهها

شندانهبندی

تمیزی

پولکیوسوزنی

مقداردانههایشکسته

ماسهدانهبندی

تمیزی

همارزماسه

ناخالصیهایآلی

پولکیوسوزنی

مقداررطوبتشن

مقداررطوبتماسه

سیمان

مقدارسولفات

( درصد )

سیمان

ذخیرهسازیسیمان

برآوردهزینهها

انواعهزینهها

هزینههایمستمرینیرویانسانیوماشینآلات

نحوهبرآورد

تامینساختمانها

تامینآب،برق،گازوغیره

تامینبرقرسانیتاورودیکارگاه

تامینزمینکارگاه

تسهیلاتاضافی

تجهیزکارگاههایپشتیبانی

تجهیزتعمیرگاهها

هزینهآبوبرقمصرفی

هزینهغذا

هزینهغذایکارفرما

هزینهوسیلهنقلیهکارفرما

هزینههایبالاسری

فهرستردیفهایهزینه

چگونگیهزینهتجهیزکارگاهدرصورتفسخقرارداد

نحوهپرداخت

هزینههایدورانافزایشپیمان

تامینایابوذهاب

طبقهبندی

شیوهها

تنظیمرفتوآمدخودروها

ایابوذهابدرروزهایتعطیل

ایابوذهابنگهبانان

تامینوتجهیزسیستمهایایمنیوبهداشتکار

برنامهریزی

فهرستمواردحفاظتوایمنیتجهیزکارگاه

آلودگیصوتی

آلودگیهوا

روشنایی

سیستمدفعزباله

تامینوتجهیزساختمانهایعمومی

عواملموثردرجانماییساختمانها

عواملموثردرطراحیساختمانها

روشهایتامینساختمانها

نکاتاجرایی

تامینوتجهیزساختمانهایپشتیبانی

کارگاههایپشتیبانی

ساختمانتعمیرگاهوتوقفگاهها

تجهیزکارگاههایپشتیبانی

تامینسیستمتوزین

باسکولهایسنگین

ظرفیت

ردیفنوعدستگاهظرفیت ( تن ) ابعادصفحه ( مترمربع)

معیارهایانتخاب

مشخصاتفنی

مراحلخریدونصبباسکول

بیمهتجهیزکارگاه

مفادبیمهنامه

انوعبیمه

تامینغذا

احداثسالنغذاخوری

تجهیز

روشهایتهیهغذا

خرید

امانی

پیمانمدیریتپخت

قراردادتهیهوپخت

خرید

امانی

پیمانمدیریتپخت

قراردادتهیهوپخت

تامینآب

روشهایتامینآب

حفرچاه

روشهایحفاری

جانماییمخازنتوزیعآب

تامینبرق

اصولوروشهاینصبمولدبرق

 

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


کتابچه راهنمای راهسازی

کتابچه راهنمای راهسازی
دسته بندی عمران
فرمت فایل zip
حجم فایل 10106 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 177
کتابچه راهنمای راهسازی

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

فهرست

مقدمه و کلیات پروژه

شناساندن نقشه توپوگرافی آماده به نرم افزار Civil3D

ایجاد Surface

اطلاعات اولیه و مشخصات پروژه

مسیریابی

رسم واریانت راه به صورت دستی و نرم افزاری

طراحی قوسی های افقی و رسم پلان مسیر راه به صورت دستی

طراحی قوس های افقی و رسم پلان مسیر راه با استفاده از Civil3D

اعمالی دور (بریلندی) به صورت دستی

اعمال دور (بریلندی) با استفاده از Civil 3D

محاسبه اضافه عرض راه در قوسی های افقی

رسم پروفیلی طولی (دستی )

رسم پروفیلی طولی (civil13D)

ترسیم خط پروژه (دستی )

ترسیم خط پروژه طراحی قوسی های قائم(دستی )

طراحی قوسی های قائم Civil3D

طراحی پروفیل های عرضی (دستی)

رسم مقطع عرضی Assembly

رسم Corridor

ساخت Surface برای کوریدور

طراحی نیمرخ های عرض Civil3D

به دست آوردن حجم عملیات خاکی

رسم منحنی بروکنر (دستی)

رسم منحنی بروکتر Civil3D

تعیین فاصله متوسط حملی

آماده سازی برای پرینت

انتخاب آبروها در خط القعرها

طرح روسازی

مقطع عرضی تیپ برای روسازی

متره و برآورد مالی

تعدیل اعمال ضرایب اضافی مندرج در فهرست بهای راه سال

 

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


جزوه دستنویس اجزای محدود

جزوه دستنویس اجزای محدود شامل
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل zip
حجم فایل 11507 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 90
جزوه دستنویس اجزای محدود

فروشنده فایل

کد کاربری 7218

 

معرفی محیط های پیوسته و مدل های ریاضی محیط های پیوسته و مدل های گسسته

روش اجزا محدود برای تحلیل محیط های پیوسته ارتجاعی در مکانیک جامدات

تحلیل تنش کرنش مستوی

تحلیل تنش سه بعدی

المان های نیرو پارامتریک و انتگرال گیری عددی

تعمیم روش اجزا محدود – روش مانده های وزن

مقدمه ای بر خمش صفحات و المان های مربوط به آن

 

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی 1 آزمون مقدماتی ( سنجش آغازین ) 2 پیش آزمون از ( پیشدانسته های درس ) 3 ارائه اهداف کلی و رفتاری درس 4 توضیحات روی اسلایدها اصول مدیریت آموزشی « هدفهای رفتاری درس » فصل اول (مقدمه)
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3370 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 269
دانلود فایل پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی

فروشنده فایل

کد کاربری 14564

1- آزمون مقدماتی ( سنجش آغازین )

 

2- پیش آزمون از ( پیشدانسته های درس )

 

3- ارائه اهداف کلی و رفتاری درس

 

4- توضیحات روی اسلایدها

اصول مدیریت آموزشی

« هدفهای رفتاری درس »

فصل اول (مقدمه)

زمینه فرهنگی-اجتماعی مدیریت نظام آموزشی

 

فصل دوم

« تمرکز و عدم تمرکز در مدیریت آموزش و پرورش »

 

فصل سوم


« تمرکز و عدم تمرکز ساختاری »

 

« ویژگیهای نظام آموزشی متمرکز »

« ویژگیهای نظام آموزشی غیر متمرکز »

« تمرکز ساختاری »

« تمرکز و عدم تمرکز اداری »

« مقایسه عدم تمرکز ساختاری و اداری »

« روابط با سایر متغیرهای سازمانی »

« ویژگیهای بی همتای مدیریت آموزشی »

- فراگردهای سازمانی چه تفاوتهایی دارند؟

 

فصل چهارم؛

اهداف آموزشی در مقایسه با اهداف سازمانهای دیگر از 3 خصوصیت برخوردارند:

« کارکردهای آموزشی »

« ارتباط بین وظایف »

« ترتیبات »

«مبانی نظری مدیریت آموزشی»

 

فصل پنجم

 

«جایگاه نظریه در مدیریت آموزشی»

« رابطه تئوری و عمل »

اجزای مهم تئوری«نظریه» {Theory}

« فراگرد تئوری پردازی »

 

فصل ششم؛

« فرضیه »

« نظریه فرلو »

طبقه بندی نیازها

 

در نظریه مزلو

« ارزش تئوری »

تئوری حداقل به سه طریق در عمل بکار می آید:

«نظریه های مدیریت علمی»

مضامین اصلی کتاب « مدیریت علمی »:

مبنای فلسفی « تیلوریسم »

« تاثیر تیلوریسم بر مدیریت آموزشی »

نظریه مدیریت اداری (نظریه کلاسیک سازمان)

کتاب فایول « مدیریت صنعتی و عمومی » است

« تاثیر نظریه مدیریت اداری بر مدیریت آموزشی »

« نظریه روابط انسانی »

نظریه پرداز بعدی این نظریه « التون میو » است.

جوانب مهم روابط انسانی از دید « گریفیث »

نظریه بروکراسی « ماکس وبر »

اصول اساسی

 

بروکراسی

دو ملاک تشخیص اختیار عبارتند از:

« انواع اختیار » از دید وبر

« بروکراسی نوع آرمانی »

« ویژگی های اصلی بروکراسی »

مفهوم سه بعدی مدیریت آموزشی

عناصر اصلی طبقه بندی

 

سه بعدی عبارتند از:

« خصوصیات سیستم »

چرخه فعالیت ها

« خرده سیستم و فراسیستم »

بازخورد (Feed-Back)

اجزای سیستم:

« نظریه سیستمی سازمان »

« نظریه سیستم اجتماعی»

مدیریت به عنوان یک فراگرد اجتماعی

فراگرد مدیریت از سه نقطه نظر قابل ملاحظه است:

« وجوه تحلیلی سیستم اجتماعی »

« بعد شخصی »

نسبت های متغیر نقش و شخصیت در رفتار

« یگانگی فرد و سازمان »

کشمکشهای فرد و سازمان

ملاک های رفتاری سازمانی

روابط انتظارات و نیازها با اثربخشی،کارایی،رضایت

« رهبری و مدیریت »

در چهارچوب تئوری سیستم اجتماعی سه سبک مدیریت یا رهبری قابل تشخیص است:

رفتار سازمانی را در سه سطح می توان ملاحظه کرد:

اهم ویژگیهای روانشناختی برای فهم رفتار فردی:

« رابطه بین نیاز ، سائق و هدف »

سطوح مختلف تعامل فرد و سازمان

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید