درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری مذهبی و هوش هیجانی با رضایتمن

مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری مذهبی و هوش هیجانی با رضایتمندی زناشویی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 127 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56
مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری مذهبی و هوش هیجانی با رضایتمندی زناشویی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

1-2-پیش در آمد. 14

2-2-تاریخچه رضایتمندی زناشوی.. 15

2-3-تعریف رضایت‌مندی زناشویی.. 16

2-4-تغییرات رضایت زناشویی در طول زمان. 19

2-5-ویژگی زوج های سالم : 20

2-5-1-زوج های سالم از دیدگاه بیورز، اسپری و کارلسون. 20

2-5-2- هشت معیار موفقیت زناشویی.. 21

2-6-عوامل مؤثر بر رضایت زناشویی.. 21

2-6-1-السون و فاورز (1989) زوجین را شامل چند نوع می داند: 21

2-6-2- به نظر گارسیا رضایتمندی زناشویی در سه سطح مطرح می شود: 22

2-6-3- نیوفان (1994) عوامل زیر را بیانگر رضایت زناشویی می داند: 22

2-7- دسته بندی عوامل مؤثر بر رضایت مندی زناشویی: 23

2-7-1ارتباط.. 23

2- 7-2- سن.. 25

2-7-3- اعتماد و صداقت.. 25

2-7-4 درک همسر و تفاهم. 25

2-7-5- محبت.. 26

2-7-6- همکاری.. 26

2-7-7- مسائل جنسی.. 26

2-7-8- صمیمیت.. 27

2-7-9- توجه و علاقه. 28

2-7-10- مسائل مالی و اقتصادی.. 28

2-7-11- طول دوره ازدواج. 29

2-7-12- فرزندان. 29

2-7-13- قدرت و تصمیم گیری.. 30

2-7-14- اشتغال. 30

2-7-15- شخصیت.. 30

2-7-16-صرف اوقات فراغت.. 30

2-7-17-اقوام و دوستان. 31

2-7-18- تحصیلات.. 31

2-7-19- اعتقادات مذهبی.. 31

2-8- رضایت‌مندی زناشویی از دیدگاه اسلام. 32

2-9- عواملی که سبب می شود دینداری، به رضایت بیشتر از زندگی بیانجامد: 36

2-9-1- عامل حمایت اجتماعی: 36

2-9-2- عامل تقرب به خداوند: 36

2-9-3- یقین وجودی: 37

2-10-ساختار و راهبردهای خانواده 37

2-10-1-کانتور و لر سه راهبرد خانوادگی را مشخص کردند: 37

2-11- تفاوت زوج ها از نظر میزان رضایت مندی.. 38

2-12- نظریه های مرتبط با آسیب شناسی زندگی زناشویی.. 38

2-12-1- نظریه روان پویایی و ارتباط شئ: 38

2-12-2- نظریه های رفتاری: 39

2-12-3- نظریه های شناختی: 40

2-12-4- نظریه های سیستمی: 40

2-12-5- نظریه های بین نسلی: 41

2-13- مدل های ارزیابی آسیب شناسی زندگی زناشویی.. 42

2-13-1- مدل مک مستر : 42

2-13-2- مدل فرآیند کارکرد خانواده: 42

2-13-3- مدل برادبوری 42

2-13-4- طرح سه محوری تسنگ و مک درموت.. 44

2-13-5- مدل السون: 44

2-13-6- مدل بیورز: 45

2-14-کار کرد مطلوب خانواده 46

2-15-تعریف هوش هیجانی.. 47

2-16- تاریخچة هوش هیجان. 48

2-17- هوش هیجانی از دیدگاه سالووی.. 51

2-17-1- شناخت عواطف شخصی: 51

2-17-2- به کار بردن درست هیجان ها: 51

2-17-3- براگیختن خود: 51

2-17-4- شناخت عواطف دیگران: 52

2-17-5- حفظ ارتباط ها: 52

2-18- مغز هیجانی.. 53

2-19- هوش هیجانی از دیدگاه اسلام. 54

2-20- هوش هیجانی و زندگی زناشویی.. 55

2-21- مؤلفه های هوش هیجانی.. 57

2-21-1- مهارتهای درون فردی شامل: 57

2-21-2 مهارتهای میان فردی شامل: 57

2-21-3 سازگاری: 58

2-21-4کنترل استرس: 58

2-21-5 خلق عمومی: 58

2-22- پیشینه. 58

2-22-1-تحقیقات داخل کشور. 58

2-22-2- تحقیقات خارج از کشور. 60 

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه اضطراب و افسردگی با تعارضات زناشویی

مبانی نظری و پیشینه رابطه اضطراب و افسردگی با تعارضات زناشویی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 155 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66
مبانی نظری و پیشینه رابطه اضطراب و افسردگی با تعارضات زناشویی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 پیش درآمد. 15

2-2 اضطراب.. 15

2-2-1 ماهیت اختلال های اضطرابی.. 16

2-2-2 اختلال وحشتزدگی.. 17

2-2-3 آگورافوبی.. 17

2-2-3-1 فوبی خاص... 18

2-2-3-2 فوبی اجتماعی.. 18

2-2-4 اختلال اضطراب فراگیر. 18

2-2-5 اختلال وسواس فکری-عملی.. 19

2-2-6 اختلال استرس حاد و استرس پس از آسیب.. 20

2-2-7 نظریه های روانشناختی در مورد اضطراب.. 21

2-2-7-1 نظریه های روان پویایی.. 21

2-2-7-2 نظریه رفتاری.. 22

2-2-7-3 نظریه فیزیولوژیک... 22

2-2-7-4 نظریه پدیدار شناختی و وجودی.. 23

2-3 افسردگی.. 23

2-3-1 افسردگی چیست.. 26

2-3-2 حالات افسردگی.. 27

2-3-3 تاریخچه افسردگی.. 28

2-3-4 طبقه بندی افسردگی.. 28

2-3-4-1 اختلال های خلقی یک قطبی.. 28

2-3-4-2 اختلال افسردگی اساسی.. 29

2-3-4-3 اختلال افسرده خویی(دیس تایمی) 29

2-3-4-4 اختلال خلق ادواری.. 29

2-3-4-5 اختلال دوقطبی.. 30

2-3-5 شیوع افسردگی.. 32

2-3-6 افسردگی درون زاد در مقابل افسردگی واکنشی.. 33

2-3-7 افسردگی فصلی.. 33

2-3-8 تشخیص افتراقی برای افسردگی.. 34

2-3-9 منظور از افسردگی حاد یا گذرا چیست.. 35

2-3-10 حملات افسردگی.. 36

2-3-11 ملاک های تشخیص برای انواع افسردگی.. 37

2-3-12 دیدگاههای موجود در مورد افسردگی.. 41

2-3-12-1 دیدگاه زیست شناختی.. 41

2-3-12-2 دیدگاه روان پویشی.. 41

2-3-12-3 دیدگاه رفتاری.. 42

2-3-12-4 دیدگاه شناختی.. 43

2-4 تعارضات زناشویی.. 45

2-4-1 ابعاد تعارض... 49

2-4-2 تعارضات خانوادگی چرا؟. 50

2-4-3 مفهوم تعارض... 51

2-4-4 تعاریف تخصصی متعددی از تعارض... 52

2-4-5 تعارض زناشویی از نظر وایل. 52

2-4-6 دیدگاههای تعارض... 52

2-4-6-1 دیدگاه سنتی.. 53

2-4-6-2 دیدگاه روابط انسانی.. 53

2-4-6-3 دیدگاه تعاملی.. 53

2-4-7 عقاید مثبت و منفی نسبت به تعارض از نظر ویلموت و هاکر. 53

2-4-8 هشت کارکرد مثبت تعارض از نظر ترنر. 54

2-4-9 عوامل تعارض... 54

2-4-10 زمینه های تعارضات زناشویی.. 55

2-4-11 مراحل تشدید تعارض زناشویی.. 56

2-5 الگوهای ارتباطی.. 57

2-6تجزیه و تحلیل تعارض... 58

2-7 روش های حل تعارض 58

2-8 سبک ها و استراتژی های حل تعارض... 59

2-9 چهار سوال اساسی در حل تعارضات.. 60

2-10تأثیر اضطراب بر روابط و تعارضات زناشویی.. 62

2-11 پیشینه تحقیق. 65

2-11-1 پژوهش های داخلی.. 65

2-11-2 پژوهش های خارجی.. 71

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان

مبانی نظری و پیشینه رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 112 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61
مبانی نظری و پیشینه رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

هوش... 13

معنویت... 14

هوش معنوی و مؤلفه های آن. 16

مؤلفه های هوش معنوی در اسلام. 23

رشد هوش معنوی.. 25

هوش معنوی و سلامت روانی.. 28

مقایسه هوش معنوی با هوش های دیگر. 29

مفهوم تاب آوری.. 31

تاب آوری چیست؟. 32

روانشناسی انعطاف پذیری یا تاب آوری.. 34

تعاریف دیگر از انعطاف پذیری یا تاب آوری.. 35

ویژگی های افراد دارای تاب آوری.. 36

روش های ایجاد تاب آوری در افراد. 37

دیدگاه های مربوط به تاب آوری.. 38

نقش محیط در تاب آوری.. 43

سلامت روان. 47

تعریف سلامت روان. 48

عوامل مؤثر بر سلامت روان. 50

سلامت روان در مکاتب مختلف... 51

نظریه های سلامت روان. 57

بازنگری پژوهش ها 62

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق ن

مبانی نظری و پیشینه رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق نوجوانان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مبانی نظری و پیشینه رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق نوجوانان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه. 13

2-2. استرس.... 13

2-2-1. تعاریف استرس.... 15

2-2-2. مفهوم استرس.... 15

2-2-3. نظریه‌های استرس.... 17

2-2-3-1. استرس به عنوان پاسخ درونی... 17

2-2-3-2.استرس به عنوان عوامل محیطی... 18

2-2-3-3. استرس به عنوان کنشی متقابل.. 18

2-2-4. رویکردها و دیدگاه‌های مختلف در مورد استرس.... 18

2-2-4-1. نظریه‌ی روان تحلیل‌گری... 18

2-2-4-2. نظریه‌ی ضعف جسمانی... 19

2-2-4-3. نظریه تکوین و تعامل کاژ. 19

2-2-4-4. نظریه پردازش اطلاعات . 19

2-2-5. نشانه‌های استرس در نوجوانی... 20

علل استرس.... 20

2-2-5. منابع استرس.... 21

2-2-6. عوامل ایجاد کننده استرس.... 21

2-3. اضطراب . 21

2-3-1. تعاریف اضطراب... 23

2-3-2. دیدگاه‌های نظری درباره اضطراب... 24

2-3-2-1. روانکاوی... 24

2-3-2-2.نظریه‌های رفتاری... 25

2-3-2-3. نظریه‌های انسان‌گرایی... 25

2-3-2-4. نظریه‌های زیست‌شناختی... 25

2-3-3. دیدگاههای نظری درباره روانشناختی اضطراب... 26

2-3-4. نظریه‌های اضطراب... 26

2-3-4-1. زیگموند فروید.. 26

2-3-4-2. ملانی‌کلاین... 27

2-3-4-3. آنا فروید.. 28

2-3-4-4. هارتمن، کریس ‌و لومن‌شتاین... 29

2-3-4-5. رنه‌اشپیتز.. 29

2-3-4-6. هری استاک سالیوان.. 30

2-3-4-7. جان بالبی... 30

2-3-5. سن بروز و شیوع اختلال اضطراب... 31

2-3-6. بحران اضطراب در نوجوانی... 32

2-4. احساس تعلق.. 32

2-4-1. نظریه های احساس تعلق.. 34

2-4-1-1. نظریه آدلر.. 34

2-4-1-1-1. علاقه اجتماعی... 34

2-4-1-1-2. سبک زندگی... 35

2-4-1-2. نظریه آبراهام مازلو.. 36

2-4-1-3. نظریه ویلیام گلاسر.. 37

2-4-1-3-1. گلاسر و نظریه نیازها. 38

2-4-1-4. نظریه بالبی... 39

2-4-1-4-1. دلبستگی... 40

2-4-1-4-1-1. موضوعهای دلبستگی- به چه کسی دلبسته شویم؟. 40

2-4-1-4-2. انواع دلبستگی... 42

2-4-1-4-3. ثبات دلبستگی... 44

2-4-2. احساس تعلق در نوجوانی... 45

2-5. بررسی پژوهش ها. 46

2-5-1. بررسی پژوهش های خارجی... 46

2-5-2. بررسی پژوهش های داخلی... 50

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی

مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 163 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
مبانی نظری و پیشینه خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-مبانی نظری تحقیق .................................................................................................... 10

2-1-1-انگیزش پیشرفت تحصیلی ..................................................................................... 10

2-1-2-پیشرفت ............................................................................................................... 11

2-1-3-اهداف پیشرفت .................................................................................................... 12

2-1-4-منشا نیاز به پیشرفت ............................................................................................. 12

2-1-5-مدل پیشرفت اتکینسون ......................................................................................... 15

2-1-6-نظریه مک کللند .................................................................................................... 16

2-1-7-انگیزه پیشرفت ..................................................................................................... 16

2-1-8-زمینه اجتماعی انگیزه پیشرفت ................................................................................ 17

2-1-9-ویژگی های دانش آموزان دارای انگیزش پیشرفت ................................................... 18

2-1-10-نظریه های انگیزشی ............................................................................................ 19

2-1-10-1-جان اتکینسون ................................................................................................ 19

2-1-10-2-ویکتور وروم .................................................................................................. 19

2-1-10-3-کمپبل و پریچارد ............................................................................................ 19

2-1-10-4-وین ماندی و همکارانش ................................................................................. 19

2-1-10-5-بیریل سان و استانیر ......................................................................................... 19

2-1-10-6-میسکل ........................................................................................................... 20

2-1-10-7-فروید ............................................................................................................ 20

2-1-11-انگیزش هدف است یا وسیله ............................................................................... 20

2-1-12-عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان .......................................... 21

2-1-13-ارتباط انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ........................................................... 24

2-1-14-ویژگی دانش آموزان دارای انگیزه پیشرفت بالا ...................................................... 24

2-1-15-راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی ................ 26

2-1-16-آموزش انگیزه پیشرفت ........................................................................................ 29

2-1-17-خود کار آمدی .................................................................................................... 30

2-1-18-نظریه های خودکارآمدی ...................................................................................... 32

2-1-19-عوامل موثر بر خودکارآمدی ................................................................................. 34

2-1-20-وراثت .............................................................................................................. 37

2-1-21-موقعیت ............................................................................................................. 38

2-1-22-زمان .................................................................................................................. 39

2-1-23-ابعاد خودکارآمدی ............................................................................................... 40

2-1-24-سبک های اسنادی ............................................................................................... 42

2-1-25-منابع کنترل ........................................................................................................ 43

2-1-26-جریان نسبت دادن .............................................................................................. 45

2-1-27-پیشایندهای استنباط های علی ................................................................................. 45

2-1-28-خواص استنباط های علی ....................................................................................... 47

2-1-29-تاثیر تراکمی نسبت دادن ها بر موفقیت و شکست ................................................. 49

2-2-پیشینه تحقیق ............................................................................................................ 50

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه خلاقیت و هدف پیشرفت

مبانی نظری و پیشینه خلاقیت و هدف پیشرفت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
مبانی نظری و پیشینه خلاقیت و هدف پیشرفت

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مبانی نظری......................................................................................................................... 11

2-1-1- خلاقیت........................................................................................................................... 11

2-1-1-1- رویکردهای مختلف به خلاقیت................................................................. 13

2-1-1-1- 1- دیدگاه روانکاوی.................................................................................. 13

2-1-1-1-2- دیدگاه رفتارگرایی................................................................................ 14

2-1-1-1-3- دیدگاه انسان گرایی............................................................................. 15

2-1-1-1-4- دیدگاه شناختی.................................................................................... 16

2-1-2- جهت گیری هدف پیشرفت...................................................................................... 17

2-1-2-1- انگیزش.............................................................................................................. 17

2-1-2-2- انگیزش و مفهوم هدف................................................................................... 18

2-1-2-3- نظریه جهت گیری هدف پیشرفت............................................................. 19

2-1-3- خودکارآمدی............................................................................................................ 21

2-2- تحقیقات پیشین................................................................................................................ 25

2-2-1- جهت گیری هدف پیشرفت و خلاقیت............................................................ 25

2-2-2- خودکارآمدی و خلاقیت........................................................................................ 26

2-2-3- تفاوت های جنسیتی در خلاقیت........................................................................ 27

2-2-4- تفاوت های جنسیتی در جهت گیری هدف پیشرفت.................................. 29

2-2-5- تفاوت های جنسیتی در خودکارآمدی............................................................. 30

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه تئوری ذهن و هوش هیجانی

مبانی نظری و پیشینه تئوری ذهن و هوش هیجانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 174 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 56
مبانی نظری و پیشینه تئوری ذهن و هوش هیجانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

شناخت اجتماعی.................................................................................................... 14

تئوری ذهن............................................................................................................ 17

تعریف تئوری ذهن................................................................................................ 19

مبانی نظری تئوری ذهن.......................................................................................... 21

رویکرد تحولی پیرامون تبیین تحول و رشد تئوری ذهن............................................. 24

رویکرد نظریه نظریه............................................................................................ 24

نظریه پودمانی (مدولار)....................................................................................... 27

رویکرد شبیه سازی............................................................................................ 29

رویکرد پیمانه ای................................................................................................ 31

حالت­ های ذهنی..................................................................................................... 34

بازنمایی و فرابازنمایی............................................................................................ 38

تکالیف تئوری ذهن................................................................................................ 39

عوامل مؤثر در تئوری ذهن کودکان.......................................................................... 40

ارتباط تئوری ذهن با سایر توانایی ها.......................................................................... 41

هوش هیجانی........................................................................................................ 43

تعریف هوش هیجانی.............................................................................................. 46

ابعاد هوش هیجانی.................................................................................................. 48

مهارتهای هوش هیجانی........................................................................................... 50

هوش هیجانی و بهر? هوشی ................................................................................... 51

نظریه ­های هوش هیجانی........................................................................................... 51

نظریه­ های توانایی................................................................................................. 52

نظریه ­های ترکیبی................................................................................................. 52

مدل­های هوش هیجانی.............................................................................................. 53

مدل توانایی مایر و سالووی.................................................................................. 53

مدل ترکیبی گلدمن.............................................................................................. 54

مدل ترکیبی بار آن............................................................................................... 56

مدل هوش هیجانی دولویکس و هیگس................................................................... 59

تقویت هوش هیجانی................................................................................................... 60

رابطه تئوری ذهن و هوش هیجانی............................................................................... 61

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه تن انگاره و نارضایتی از بدن

مبانی نظری و پیشینه تن انگاره و نارضایتی از بدن
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 216 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
مبانی نظری و پیشینه تن انگاره و نارضایتی از بدن

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

ادبیات و پیشینه ی پژوهش................................................................................. 22

تعریف تن انگاره.............................................................................................. 22

تعریف نارضایتی از بدن...................................................................................... 25

ارزیابی تن انگاره و نارضایتی از بدن......................................................................... 28

پیشینه ی مطالعاتی و مدلهای تن انگاره و نارضایتی از بدن.............................................. 30

جنسیت و نارضایتی از بدن.................................................................................. 32

نژاد و نارضایتی از بدن....................................................................................... 32

شاخص توده بدنی و نارضایتی از بدن....................................................................... 33

باز خورد بین فردی و نارضایتی از بدن..................................................................... 33

وارسی بدن و نارضایتی از بدن............................................................................... 33

لباس پوشیدن و نارضایتی از بدن........................................................................... 34

ورزش و نارضایتی از بدن.................................................................................... 34

درون داد غذایی و نارضایتی از بدن......................................................................... 34

وزن کشی مکرر و نارضایتی از بدن.......................................................................... 34

رویارویی با رسانه‌های گروهی و نارضایتی از بدن.......................................................... 35

نظریه های تن انگاره و نارضایی از بدن..................................................................... 36

2ـ نظریه‌ی مقایسه‌ی اجتماعی.............................................................................. 38

3- باور به کنترل شخصی و نارضایتی از بدن.............................................................. 38

4- نظریه ی ناهمخوانی خود................................................................................ 39

5- نظریه ی طرحواره ی خود............................................................................... 39

6- نظریه ی شیی انگاری.................................................................................... 40

7- نظریه فمنیستی (زن گرایی)............................................................................ 41

8- نظریه ی شناختی- رفتاری.............................................................................. 41

تحریف های شناختی، تن انگاره و نارضایتی از بدن.......................................................... 43

عوامل موثر بر تن انگاره و نارضایتی از بدن................................................................. 44

عوامل زیستی:................................................................................................. 45

جنسیت:....................................................................................................... 45

سن:............................................................................................................ 46

شاخص توده ی بدنی......................................................................................... 48

نژاد و قومیت.................................................................................................. 49

عوامل روان شناختی......................................................................................... 50

عزت نفس و خودانگاره ی مثبت............................................................................ 50

عوامل بین فردی.............................................................................................. 51

عوامل محیطی و فرهنگی.................................................................................... 52

وضعیت اقتصادی- اجتماعی................................................................................. 52

تأثیر رسانه های گروهی...................................................................................... 53

اختلال بد شکلی بدن ( اوج آشفتگی تن انگاره)........................................................... 54

مداخله های درمانی و بهداشتی برای نارضایتی از بدن و آشفتگی تن انگاره............................. 54

الف ) برنامه‌های روانی ـ تربیتی التقاطی................................................................... 55

ب) مداخله‌های جامعه نگر رسانه‌ای......................................................................... 56

ج) مداخله های مبتنی بر ارتقای عزت نفس............................................................... 56

د) مداخله‌های ناهماهنگی شناختی......................................................................... 57

ه) رویکرد فمنیستی.......................................................................................... 58

و) مداخله ی شناختی ـ رفتاری............................................................................. 58

مداخله های دیگر............................................................................................. 59

پیشینه ی پژوهش درباره ی تن انگاره و نارضایتی از بدن در ایران....................................... 60

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی

مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 79
مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- تاریخچه و مبانی نظری تفکر انتقادی........................................................................... 44

2-1-1- تفکر انتقادی .......................................................................................................... 45

2-1-1-1- تلاشی در جهت ارائه تعریفی مورد توافق همگان:

پروژه تحقیقاتی دلفی در سال 1990.................................................... 48

2-1-1-1-1- مؤلفه‌های تفکر انتقادی............................................................... 50

2-1-1-1-1-1- مؤلفه مهارتی تفکر انتقادی............................................... 50

2-1-1-1-1-2- مؤلفه گرایشی تفکر انتقادی............................................. 52

2-1-1-1-1-2-1- مفهوم گرایش........................................................... 52

2-1-1-1-1-2-2- گرایش‌های تفکر انتقادی....................................... 54

2-1-1-1-1-2-3- سنجش گرایش‌های تفکر انتقادی ..................... 55

2-1-1-1-1-3- رابطه مؤلفه مهارتی و مؤلفه گرایشی تفکر

انتقادی ............................................................................. 56

2-1-1-2- عمومی بودن تفکر انتقادی در مقابل اختصاص داشتن آن

به زمینه‌ای خاص .................................................................................. 57

2-1-2- تمایز تفکر انتقادی از مفاهیم دیگر................................................................... 58

2-2- تحقیقات پیشین در زمینه عوامل تأثیرگذار بر گرایش‌های تفکر انتقادی......... 60

2-2-1- رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی........................ 61

2-2-2- رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و ابعـاد الگـوهای ارتباطات

خانواده و دانشجو- استاد ................................................................................... 75

2-2-3- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی................................................................................. 81

2-2-3-1- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده

و گرایش‌های تفکر انتقادی................................................................... 82

2-2-3-2- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات دانشجـو- استـاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی................................................................... 85

2-2-4- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه................................................................ 88

2-2-5- رابطه بین ارضـای نیـازهـای روان‌شنـاختی پـایـه

و گرایش‌های تفکر انتقادی................................................................................. 96

2-2-6- نقش واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

در رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی ................ 99

2-2-7- نقش واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

در رابطه بین ارزش‌‌های فرهنگی و ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه 101

2-2-8- نقـش واسطـه‌گـری ارضـای نیـازهـای روان‌شنـاختـی پـایـه

در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی................................................................................. 104

2-3- فرضیه‌های پژوهش........................................................................................................... 106

2-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش.............................................................................. 108

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه تسهیم دانش و عملکرد شغلی کارکنان

مبانی نظری و پیشینه تسهیم دانش و عملکرد شغلی کارکنان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 137 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
مبانی نظری و پیشینه تسهیم دانش و عملکرد شغلی کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه. 11

2-2- مدیریت دانش... 12

2-3- چرخه مدیریت دانش... 12

2-3-1- تعریف و ماهیت تسهیم دانش... 13 

2-3-2- اهمیت تسهیم دانش... 15 

2-4- عوامل انسانی موثر بر تسهیم دانش در سازمان. 15

2-5- تئوری های مربوط به تسهیم دانش... 17

2-6- موانع بالقوه تسهیم دانش... 19

2-6-1- موانع بالقوه فردی تسهیم دانش... 20

2-7- عوامل موثر بر تسهیم دانش طبق الگوی وانگ و همکارانش(2010) 23

2-8- عملکرد شغلی.. 24

2-8-1- اهمیت نیروی انسانی در سازمان. 24 

2-8-2- تعاریف عملکرد شغلی.. 24 

2-8-3- عوامل موثر بر عملکرد شغلی.. 25

2-9- پیشینه پژوهش... 30

2-9-1- تحقیقات داخلی.. 30

2-9-2- تحقیقات خارجی.. 31

2-10- خلاصه و جمع بندی.. 32

2-11- مدل نظری پژوهش... 33

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید