درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازما

مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 177 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 72
مبانی نظری و پیشینه رابطه رهبری معنوی و هوش اخلاقی با تعهد سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-مبانی نظری متغیرها..........................................................................................................................................14

2-1-1-تعریف تعهد سازمانی ...................................................................................................................................14

2-1-1-1-ویژگیهای شخصی موثر بر تعهد سازمانی............................................................................................21

2-1-1-2-خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی........................................................................................................22

2-1-1-3- تاثیر روابط گروهی و رابطه با رهبر بر تعهد سازمانی......................................................................22

2-1-1-4-ویژگیهای سازمان و تعهد سازمانی ......................................................................................................23

2-1-1-5-انواع تعهد...................................................................................................................................................25

2-2-مبانی نظری هوش اخلاقی ..............................................................................................................................27

2-2-1-تاریخچه هوش ..............................................................................................................................................27

2-2-2-انواع هوش از دیدگاه روان شناسان............................................................................................................29

2-2-3-هوش معنوی .................................................................................................................................................33

2-2-4-هوش فرهنگی ...............................................................................................................................................34

2-2-5-هوش مصنوعی ..............................................................................................................................................34

2-2-6-هوش سازمانی.................................................................................................................................................35

2-2-7-هوش اخلاقی..................................................................................................................................................35

2-2-8-تعریف هوش اخلاقی ....................................................................................................................................36

2-2-9-هفت فضلیت هوش اخلاقی.........................................................................................................................37

2-2-10-هفت اصل ضروری هوش اخلاقی.............................................................................................................39

2-2-11-اصول هوش اخلاقی بوربا از دیدگاه اسلامی...........................................................................................41

2-3-12-اصول هوش اخلاقی در مدیریت...............................................................................................................43

2-3-تعریف رهبری .................................................................................................................................................43

2-3-1تعریف سبک رهبری ................................................................................................................................... 45

2-3-2-مروری بر روند تکاملی سبک های رهبری ..............................................................................................46

2-3-3-نظریه های رهبری.........................................................................................................................................48

2-3-4-نظریه های نوین رهبری ............................................................................................................................52

2-3-5-تعریف معنویت................................................................................................................................................56

2-3-6-سازمان‌های معنوی........................................................................................................................................60

2-3-7-رهبری معنوی.................................................................................................................................................60

2-3-8-عناصر تشیکل دهنده‌ رهبری معنوی........................................................................................................64

2-3-9-ویژگی‌های رهبران معنوی..........................................................................................................................64

2-4-پیشینه پژوهش....................................................................................................................................................66

2-4-1- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور....................................................................................................66

2-4-2- تحقیقات انجام شده در داخل کشور .......................................................................................................67

2-5-جمع بندی............................................................................................................................................................71

الگوی مفهومی تحقیق..................................................................................................................................................74

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک فرزندپروری والدین با هوش هیجانی و

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک فرزندپروری والدین با هوش هیجانی و پرخاشگری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 169 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 75
مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک فرزندپروری والدین با هوش هیجانی و پرخاشگری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه. 11

2-2- راه های انتخاب روش های تربیتی.. 11

2-3- تعریف سبک های فرزندپروری.. 12

2-4- عوامل مؤثر بر سبک های فرزندپروری.. 13

2-5- تکنیک های والدین جهت اعمال کنترل. 15

2-6- سنخ شناسی فرزندپروری.. 17

2-7- روابط والدین- فرزندان در ادوار مختلف... 20

2-8- انواع تیپ های خانواده 23

2-9- سبک های فرزندپروری.. 23

2-10- تاریخچه هوش هیجانی.. 29

2-11- هوش هیجانی چیست؟. 31

2-12- نظریه هایی در باب هوش... 32

2-13- هیجان چیست؟. 34

2-14- فواید هیجان. 37

2-15- زیان های هیجان. 38

2-16- نقش هیجان ها در هوش... 38

2-17- هوشبهر و هوش هیجانی.. 39

2-18- مؤلفه های هوش هیجانی.. 41

2-19- هوش هیجانی و موفقیت شغلی.. 43

2-20- هوش هیجانی و سلامت.. 43

2-21- چه کسی به هوش هیجانی (EQ) نیاز دارد؟. 44

2-22- کاربردهای هوش هیجانی در محیط کار. 50

2-23- تعریف پرخاشگری.. 52

2-24- نشانه های پرخاشگری.. 53

2-25- انواع رفتارهای پرخاشگرانه. 53

2-26- انواع پرخاشگری از لحاظ تعداد افراد 57

2-27- نظریه های پرخاشگری.. 58

2-28- عوامل مؤثر در بروز پرخاشگری.. 60

2-29- عوامل تشدید کننده پرخاشگری.. 68

2-30- اصول پیشگیری از رفتارهای پرخاشگرانه. 68

2-31- شیوه هایی برای کنترل پرخاشگری.. 69

2-32- روش های برخورد با جریان پرخاشگری.. 71

2-33- تحقیقات داخلی و خارجی انجام شده پیرامون موضوع تحقیق.. 75

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتارهای ضدتولید با رفتارهای شهروندی س

مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتارهای ضدتولید با رفتارهای شهروندی سازمانی و شخصیت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 159 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 91
مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتارهای ضدتولید با رفتارهای شهروندی سازمانی و شخصیت

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه......................................................................................................................................................................... 16

2-1 رفتارهای ضدتولید........................................................................................................................................ 16

2-1-1 تعاریفی از رفتارهای ضدتولید.............................................................................................................. 18

2-1-2 رفتارهای ضدتولید چگونه طبقه‌بندی شده‌اند؟.............................................................................. 18

2-1-2-1 دسته‌بندی رفتارهای ضدتولید از نگاه اسپکتور و همکاران.................................................... 19

2-1-2-2 طبقه‌بندی رفتارهای ضدتولید از نگاه گرایز................................................................................ 20

2-1-3 ابعاد پنج‌گانه رفتارهای ضدتولید......................................................................................................... 20

2-1-3-1 بدرفتاری با دیگران............................................................................................................................. 21

2-1-3-2 انحراف از تولید................................................................................................................................... 23

2-1-3-3 خرابکاری............................................................................................................................................... 23

2-1-3-4 سرقت.................................................................................................................................................... 24

2-1-3-5 رفتارهای کناره‌گیرانه......................................................................................................................... 25

2-1-4 پیشایندهای رفتارهای ضدتولید.......................................................................................................... 25

2-1-4-1 شش طبقه‌بندی پیشایندهای رفتارهای ضدتولید..................................................................... 25

2-1-4-2 طبقه‌بندی پیش‌بینی‌های رفتارهای ضدتولید بر اساس ماهیتشان...................................... 26

2-1-5 پیامدهای رفتارهای ضدتولید............................................................................................................... 30

2-2 شخصیت: مبانی نظری و پیشینه پژوهشی............................................................................................ 30

2-2-1 مفهوم شخصیت........................................................................................................................................ 30

2-2-2 نظریه‌های شخصیت................................................................................................................................ 32

2-2-2-1 دیدگاه روان‌پویایی.............................................................................................................................. 32

2-2-2-2 دیدگاه انسان‌گرایانه............................................................................................................................ 35

2-2-2-3 دیدگاه روابط بین فردی................................................................................................................... 37

2-2-2-4 دیدگاه یادگیری اجتماعی................................................................................................................ 38

2-2-2-5 دیدگاه شناختی.................................................................................................................................. 40

2-2-2-6 صفت‌گرایان........................................................................................................................................... 42

2-2-2-7 ریموند کتل.......................................................................................................................................... 44

2-2-2-8 نظری? میدانی لوین............................................................................................................................. 44

2-2-2-9 گوردن آلپورت..................................................................................................................................... 47

2-2-2-10 نظریه آیزنک..................................................................................................................................... 47

2-2-2-11 نظریه رو............................................................................................................................................. 50

2-2-2-12 نظریه هالند....................................................................................................................................... 52

2-3 رفتار شهروندی سازمانی چیست؟............................................................................................................ 61

2-3-1 انواع رفتار شهروندی در سازمان.......................................................................................................... 62

2-3-2 ابعاد رفتار شهروندی............................................................................................................................... 63

2-3-3 اساس، چهارچوب و ساختار رفتار شهروندی سازمانی................................................................... 69

2-3-4 چهارچوب‌های مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی.......................................................................... 71

2-3-5 تأثیر ویژگی‌های کاری بر رفتار شهروندی سازمانی........................................................................ 72

2-3-6 پیشایندهای رفتار شهروندی سازمانی و روابط آن با دیگر سازه‌ها............................................. 74

2-3-7 ادراک و انصاف و رفتار شهروندی سازمانی....................................................................................... 75

2-3-8 تأثیرات میانجی اعتماد به سرپرست.................................................................................................. 75

2-3-9 رابطه با سازه‌های عملکرد...................................................................................................................... 77

2-3-10 وابستگی متقابل تکالیف و رفتارهای شهروندی سازمانی........................................................... 77

2-3-11 رفتارهای شهروندی سازمانی خدمت‌گرا......................................................................................... 78

2-3-12 کلیات رفتار شهروندی سازمانی........................................................................................................ 79

2-3-13 پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی.................................................................................................. 79

2-3-14 پیشایندهای نگرشی رفتار شهروندی سازمانی.............................................................................. 80

2-3-15 رابطه بین جنسیت و رفتار شهروندی سازمانی............................................................................ 82

2-3-16 جهت‌گیری جنسیتی و رفتار شهروندی سازمانی......................................................................... 83

2-3-17 حرفه‌های جنسیتی و رفتار شهروندی سازمانی........................................................................... 83

2-3-18 پیشایندهای هیجانی رفتار شهروندی سازمانی............................................................................. 84

2-4 جمع بندی از مرور مطالعاتی برای ارائه چارچوب نظری تحقیق.................................................... 89

2-5 نمودار تحقیق................................................................................................................................................. 91

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتار جرات‏ مندانه با تصمیم‏ گیری و کم

مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتار جرات‏ مندانه با تصمیم‏ گیری و کمال ‏گرایی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 232 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74
مبانی نظری و پیشینه رابطه رفتار جرات‏ مندانه با تصمیم‏ گیری و کمال ‏گرایی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تصمیم گیری،تاریخچه و مفاهیم............................................................................................................................16

تعریف تصمیم گیری.......................................................................................................................................................16

تفاوت های فردی در تصمیم گیری............................................................................................................................18

فرآیندهای شناختی در تصمیم گیری.......................................................................................................................20

ابعاد تصمیم گیری.........................................................................................................................................................21

انواع تصمیم ....................................................................................................................................................................22

سطوح تصمیم.................................................................................................................................................................23

روند تصمیم گیری.........................................................................................................................................................24

اجزای تصمیم گیری.....................................................................................................................................................25

راهبرد های تصمیم گیری.............................................................................................................................................29

سبک های تصمیم گیری ..........................................................................................................................................31

عوامل موثر فردی در تصمیم گیری........................................................................................................................ 32

اثر هیجانات قبل و بعد از فرآیند تصمیم گیری.......................................................................................................33

مبانی نظری کمال گرایی.............................................................................................................................................35

ویژگی های کمال گرایی .............................................................................................................................................39

طبقه بندی های کمال گرایی................................................................................................................................... 41

ابعاد کمال گرایی ..........................................................................................................................................................42

علل کمال گرایی ............................................................................................................................................................44

پیامد های کمال گرایی..................................................................................................................................................47

رفتار جرات مندانه................................................................................................................................. 48

جرات ورزی در نظریات روان شناسی.....................................................................................................................51 

رفتار جرات مندانه و سازگاری اجتماعی.............................................................................................................. 56 

آموزش های مهارت های جرات ورزی.......................................................................................... .........................59

مولفه های ابراز وجود و رفتار جرات مندانه.......................................................................................................59

تحقیقات انجام شده در داخل کشور....................................................................................................................62

تحقیقات انجام شده در خارج کشور...........................................................................................................................64

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزی

مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 150 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- بهزیستی روان شناختی ...............................................................

14

 

2-2- عوامل مؤثر بر بهزیستی روان شناختی .............................................

26

 

2-3- تفاوت های جمعیت شناختی و ابعاد بهزیستی روان شناختی ..................

27

 

2-4- سبک­ های فرزندپروری ...............................................................

29

 

2-5- مهمترین سبک­ های فرزندپروری ....................................................

31

 

1-2-5- والدین قاطع و اطمینان بخش (مقتدر منطقی) .................................

31

 

2-2-5- والدین خودکامه و مستبد .........................................................

32

 

3-2-5- والدین سهل‌گیر و بی بند و بار ..................................................

32

 

3-2-5- والدین آسان گیر ..................................................................

32

 

1-2-6- فرزندپروری مقتدرانه .............................................................

35

 

2-2-6- فرزندپروری مستبدانه .............................................................

36

 

3-2-6- فرزندپروری آسان گیرانه .........................................................

36

 

4-2-6- فرزندپروری بی اعتنا ..............................................................

37

 

2-7- ماهیت خود کنترلی ...................................................................

41

 

2-8- مفهوم خودکنترلی در نظریه یادگیری اجتماعی راتر ..............................

49

 

2-9- انواع کنترل و نظارت .................................................................

54

 

1-2-9- کنترل پیش از عمل ................................................................

54

 

 

2-2-9- کنترل سکانی .......................................................................

54

 

3-2-9- کنترل تفکیکی (بلی- خیر) .......................................................

55

 

4-2-9- کنترل بعد از عمل .................................................................

55

 

2-10- ارزیابی انواع کنترل ..................................................................

55

 

2-11- مراحل فرآیند خودکنترلی ..........................................................

56

 

1-2-11- تعیین معیار یا استاندارد .........................................................

56

 

2-2-11- سنجش عملکرد ..................................................................

57

 

3-2-11- تشخیص انحرافات از طریق تطبیق عملکرد با استاندارد ...................

57

 

4-2-11- انجام اقدامات اصلاحی .........................................................

58

 

2-12- مرور تحقیقات پیشین ...............................................................

58

 

1-2-12- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی ...

58

 

2-2-12- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط سبک فرزند پروی و بهزیستی روانشناختی ........................................................................

62

 

2-13- جمع بندی ............................................................................

63

 

 2-14- فرضیه های پژوهش .............................................................................

 2-15- قلمرو جغرافیایی و سازمانی پژوهش ......................................................

64 

64

 

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه راهبرد های فراشناخت و خلاقیت با خود پن

مبانی نظری و پیشینه رابطه راهبرد های فراشناخت و خلاقیت با خود پنداره تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
مبانی نظری و پیشینه رابطه راهبرد های فراشناخت و خلاقیت با خود پنداره تحصیلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-مقدمه : 12

2-1تعریف فراشناخت.. 12

2-1-1 راهبردهای فراشناختی. 13

2-1-1-1 خودآموزی. 16

2-1-1-2 خودبازبینی. 16

2-1-1-3 خودپرسی. 16

2-1-1-4 خود نظم دهی. 17

2-1-1-5 تدریس دو جانبه 17

2-1-1-6 بازآموزی اسنادی. 18

2-1-2 راهبردهای براون در بارهی کمک به فراشناخت دانش آموزان. 18

2-1-3 راهبردهای گوستا برای پرورش فراشناخت دانش آموزان. 20

2-1-4 ویژگی راهبردهای فراشناختی. 23

2-1-5 ارزشیابی رشد توانایی های فراشناختی. 27

2-2تعاریف خلاقیت.. 27

2-2-1 اهمیت خلاّقیت.. 31

2-2-2 مراحل خلاّقیت.. 31

2-2-3 ویژگی های مهم در خلاقیت.. 32

2-2-4 عوامل مؤثر در خلاّقیت و رشد آن. 34

2-2-5 خلاّقیت از دیدگاه مکاتب مختلف.. 35

2-2-5-1 مکتب رفتارگرایی: 35

2-2-5-2 مکتب روانکاوی : 36

2-2-6 ویژگیهای افراد خلاق. 37

2-2-6-1 ویژگیهای شناختی افراد خلاق. 37

2-2-6-2 ویژگیهای انگیزشی افراد خلاق. 37

2-2-6-3 ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق. 38

2-2-7پرورش خلاّقیت و ایده پردازی در دانش آموزان. 42

2-2-8 اصول تورنس... 43

2-2-9 الگوی پرورش خلاقیت ویلیافر. 44

2-3 خود پنداره 46

2-3-1 تعاریف خود پنداره 47

2-3-2منابع تشکیل دهند? خود پنداره 49

2-3-3 ابعاد خودپنداره 50

2-3-4 رشد و تغییر خود پنداره 51

2-3-5 عوامل موثر بر رشد خودپنداره 52

2-3-6اهمیت خودپنداره 53

2-3-7 اجزا و عناصر خودپنداره 54

2-3-8 ویژگیهای خود پنداره 56

2-3-9 الگوهای نظری خودپنداره 58

2-3-9-1الگوهای تک بعدی : 58

2-3-9-2الگوی چند بعدی خودپنداره 59

2-4 پیشینه تحقیق. 63

2-4-1 مروری بر پیشینه داخلی. 63

2-4-2 مروری بر پیشینه خارجی. 64

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه خود کنترلی و عملکرد خانواده با سازگاری

مبانی نظری و پیشینه رابطه خود کنترلی و عملکرد خانواده با سازگاری اجتماعی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 138 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
مبانی نظری و پیشینه رابطه خود کنترلی و عملکرد خانواده با سازگاری اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

سازگاری اجتماعی......................................................................................................... 12

تعاریف سازگاری اجتماعی............................................................................................ 16

ویژگی های شخص سازگار........................................................................................... 19

عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی.................................................................................... 21

تحلیل فرآیند سازگاری.................................................................................................. 26

دیدگاه های نظری سازگاری........................................................................................... 27

عملکرد خانواده............................................................................................................. 33

نقش خانواده بر توانایی سازگاری کودک و نوجوان........................................................... 37

روابط خانوادگی و اهمیت آن در رشد عاطفی.................................................................. 39

ماهیت خودکنترلی......................................................................................................... 45

مفهوم خودکنترلی در نظریه یادگیری اجتماعی راتر........................................................... 52

انواع کنترل و نظارت..................................................................................................... 57

ارزیابی انواع کنترل........................................................................................................ 59

مراحل فرآیند خودکنترلی............................................................................................... 60

مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه موضوع پژوهش.................................................. 62

جمع بندی مطالعات انجام شده....................................................................................... 67

فرضیات پژوهش.......................................................................................................... 67

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه خلاقیت سازمانی و ویژگی های جمعیت شناخت

مبانی نظری و پیشینه رابطه خلاقیت سازمانی و ویژگی های جمعیت شناختی با بهره وری سازمانی کارکنان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 86 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
مبانی نظری و پیشینه رابطه خلاقیت سازمانی و ویژگی های جمعیت شناختی با بهره وری سازمانی کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. 12

1-2- مبانی نظری موضوع پژوهش.... 13

1-1-2- بهره ­وری سازمانی.. 13

1-1-1-2- تعاریف... 13

2-1-1-2- تاریخچه بهره وری.. 15

3-1-1-2- اهمیت بهره وری.. 15

4-1-1-2- هفت «C» بهره وری.. 16

5-1-1-2- عوامل مؤثر بر بهره وری.. 17

1-5-1-1-2- عوامل خارجی.. 17

2-5-1-1-2- عوامل داخلی.. 17

6-1-1-2- عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی.. 18

7-1-1-2- مهمترین عوامل مؤثر در کاهش بهره وری.. 20

8-1-1-2- شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی در سازمان ها 22

2-1-2- خلاقیت سازمانی.. 24

1-2-1-2- تعاریف... 24

2-2-1-2- ویژگی­های خلاقیت... 28

3-2-1-2- تفاوت خلاقیت و نوآوری تغییر. 29

4-2-1-2- ویژگی­های شخصیت خلاق.. 30

5-2-1-2- نقش خلاقیت در بهره ­وری سازمان و توسعه نیروی انسانی.. 33

6-2-1-2- انگیزش و خلاقیت و بهبود عملکرد. 34

7-2-1-2- آموزش عمومی خلاقیت سازمانی 35

8-2-1-2- شرایط ایجاد خلاقیت سازمانی.. 36

9-2-1-2- تکنیک­های خلاقیت 36

1-9-2-1-2- تکنیک چرا 36

2-9-2-1-2- تکنیک یورش فکری.. 37

3-9-2-1-2- تکنیک شش کلاه فکری 38

4-9-2-1-2- تکنیک گروه اسمی.. 39

5-9-2-1-2- تکنیک الگو برداری از طبیعت... 40

6-9-2-1-2- تکنیک دلفی.. 40

7-9-2-1-2- تکنیک TKG 40

3-1-2- ویژگی­های جمعیت­ شناختی.. 42

1-3-1-2- تعریف... 42

2-3-1-2- مهمترین ویژگی­های جمعیت­ شناختی.. 42

1-2-3-1-2- تجربه کاری.. 42

2-2-3-1-2-الگوی نقش.... 42

3-2-3-1-2-تحصیلات... 43

4-2-3-1-2- سن.. 43

5-2-3-1-2- نظام آموزشی.. 44

6-2-3-1-2-جایگاه اجتماعی.. 45

2-2- مبانی عملی موضوع پژوهش.... 45

1-2-2- پژوهش ­های انجام شده در داخل کشور 45

2-2-2- پژوهش ­های انجام شده در خارج از کشور 46

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگ

مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 391 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 64
مبانی نظری و پیشینه رابطه جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2- مقدمه. 11

2-1- بخش اول: خود تنظیمی. 11

2-1-1-مفهوم خود تنظیمی. 11

2-1-2-یادگیری خودتنظیمی بندورا 14

2-1-3-خود تنظیمی یادگیری پینتریچ. 15

2-1-4- الگوی پیشرفت مهارت برنامه‌‌ریزی. 19

2-1-5-تئوری ویگوتسکی دربار? بازی روانی اجتماعی. 21

2-1-6-1-موقعیت تصویرسازی. 21

2-1-5-2- نقش‌ها 23

2-1-6- بازی اجتماعی و روانی و زبان و برنامه‌‌ریزی شخصی. 23

2-1-7-ابعاد یادگیری خود تنظیم. 26

2-1-8-عامل اصلی پیکربندی خودتنظیمی ‌ 26

2-1-9- الگوهای یادگیری خود تنظیم. 28

2-1-10-الگوی یادگیری خود تنظیم زیمرمن. 28

2-2- سبک های یادگیری. 30

2-2-1- مفهوم سبک یادگیری. 31

2-2-2-دسته بندی سبک های یادگیری. 33

2-2-2-1-سبک یادگیری دیداری. 33

2-2-2-2-سبک یادگیری شنیداری. 34

2-2-3-سبک های یادگیری در حالت کلی. 35

2-2-4-سبک های یادگیری شناختی. 35

2-2-6-خصیصه سبک یادگیری جنبشی و لمسی. 36

2-2-8-سبک های یادگیری کلب.. 38

2-2-8-1-تجربه‌ی عینی. 41

2-2-8-2-مشاهده‌ی تأملی. 41

2-2-8-3-مفهوم‌سازی انتزاعی. 42

2-2-8-4-آزمایشگری فعال. 42

2-2-8-5-چرخه یادگیری کلب.. 44

2-3- جهت گیری هدف.. 44

2-3-1-مفهوم جهت گیری هدف.. 45

2-3-2-انواع جهت گیری هدف.. 47

2-3-3-تقسیم بندی جهت گیری هداف.. 47

2-3-4-جهت گیری هدف و انگیزه پیشرفت.. 48

2-3-5-ابعاد جهت گیری هدف.. 54

2-4-پیشینه داخلی. 56

الف- سبک های یادگیری وخودتنظیمی. 56

ب- سبک های یادگیری و جهت گیری هدف.. 57

ج- خودتنظیمی و جهت گیری هدف.. 57

د- رابطه سبک های یادگیری، خود تنظیمی و جهت گیری هدف به تفکیک جنسیت 60

2-5-پیشینه خارجی. 63

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه توانمندسازی کارکنان با ساختار سازمانی

مبانی نظری و پیشینه رابطه توانمندسازی کارکنان با ساختار سازمانی و مدیریت دانش
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60
مبانی نظری و پیشینه رابطه توانمندسازی کارکنان با ساختار سازمانی و مدیریت دانش

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مبانی نظری توانمندسازی.. 14

2-2 تعاریف توانمندسازی: 16

2-3 الگوها و مدل های توانمندسازی.. 17

2-4 پیش نیازهای توانمندسازی کارکنان.. 21

2-5 عوامل مؤثر بر فرایند توانمندسازی کارکنان.. 23

2-6 موانع توانمندسازی : 25

2-7 اهداف توانمند سازی کارکنان.. 27

2-8 ابعاد توانمندسازی از دیدگاه های مختلف... 32

2-9 فواید توانمند سازی.. 34

2-10 مبانی نظری ساختار سازمانی : 35

2-10-1 مفهوم ساختار 35

2-10-2 ابعاد ساختار سازمانی: 39

2-10-3 عناصر مشترک در سازمان ها: 40

2-10-4 انواع ساختارهای سازمانی: 41

2-11 مبانی نظری مدیریت دانش : 44

2-11-1 تاریخچه دانش.... 44

2-11-2 مدیریت دانش.... 45

2-11-3 تعاریف مدیریت دانش.... 46

2-11-4 مولفه های مدیریت دانش.... 47

2-11-5 مفاهیم مرتبط با مدیریت دانش.... 51

2-11-6 انواع مدل های مدیریت دانش.... 52

2-11-7 عناصر اصلی مدیریت دانش 57

2-12 تحقیقات پیشین : 60

2-13 جمع بندی : 64

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید