درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تح

مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 245 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 92
مبانی نظری و پیشینه رابطه کنترل عواطف و سلامت روانی با عملکرد تحصیلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه ........................................................................................................................15

2-2- مبانی نظری مربوط به کنترل عواطف...................................................................................16

2-2-1- تعریف عواطف......................................................................................................16

2-2-2- ویژگى هاى رشد عاطفى نوجوان................................................................................16

2-2-3- انواع عواطف در دوره نوجوانى...................................................................................17

2-2-4- مقدمه ای بر کنترل عواطف.........................................................................................18

2-2-5- عوامل عاطفى و همبستگى اجتماعى..............................................................................20

2-2-6- پرورش عواطف ........................................................................................................21

2-2-7- احساسات .............................................................................................................23

2-2-8- راهبردهای کنترل احساسات ناخوشایند.......................................................................24

2-2-9- کنترل بر اساس یادگیری عاطفی..............................................................................25

2-2-10- عوامل تعیین کننده جو عاطفی خانواده........................................................................26

2-2-11- بررسی مفاهیم مربوط به مؤلفه های کنترل عواطف .....................................................27

2-3- مبانی نظری وضعیت روانی.................................................................................................51

2-3-1- تعاریف سلامت روان ................................................................................................51

2-3-2- تاریخچه بهداشت روانی...........................................................................................52

2-3-3- تعاریفی چند از بهداشت روانی..................................................................................53

2-3-4- اصول سلامت روان................................................................................................55

2-3-5- انجمن ملی بهداشت روانی.............................................................................................56

2-3-6- تاریخچه بهداشت روانی در ایران ........................................................................57

2-3-7- دستاوردها..........................................................................................................59

2-3-8- ضرورت سلامت روانی.......................................................................................60

2-3-9- مشخصه‌های سلامت روانی و شخصیت سالم........................................................63

2-3-10- مفهوم سلامت روان شناختی یا سلامت روان...............................................................64

2-3-11- مفهوم سلامت روان در نظریه های روانکاوی ......................................................66

2-3-12- افراد سالم از نظر روانی ....................................................................................72

2-3-13- مفهوم سلامت روان در نظریه های شناختی............................................................73

2-4- مبانی نظری مربوط به عملکرد تحصیلی .....................................................................75

2-4-1- تعریف پیشرفت تحصیلی ....................................................................................75

2-4-2- عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی.........................................................................76

2-4-3- نظریه های عملکرد تحصیلی.................................................................................78

2-4-4- عوامل افت تحصیلی..............................................................................................80

2-4-5- انواع شکست های تحصیلی.....................................................................................80

2-5- پیشینه تحقیقاتی ...................................................................................................... 92

2-5-1- پیشینه داخلی ...........................................................................................................92

2-5-2- پیشینه خارجی.........................................................................................................101

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تح

مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 81 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- بخش اول: پیشینه مبانی فعالیت های فوق برنامه. 13

2-1-1. فعالیت های فوق برنامه. 13

2-1-1-1. تعریف فعالیت های فوق برنامه. 13

2-1-1-2. ضرورت و اهمیت فعالیت های فوق برنامه. 14

2-1-1-3. اهداف فعالیت های فوق برنامه. 15

2-1-1-4. عناصر برنامه درسی.. 16

2-1-1-5. هدف ها در برنامه درسی.. 16

2-1-1-6. برنامه درسی فوق برنامه. 17

2-1-1-7. نظریه های مرتبط با فعالیت های فوق برنامه. 18

2-2. بخش دوم: پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی.. 19

2-2-1- خودکارآمدی.. 19

2-2-2- تاریخچه خودکارآمدی.. 20

2-2-3- خودکارآمدی تحصیلی.. 21

2-2-3- ابعاد خودکارآمدی.. 22

2-2-3- مراحل خودکارآمدی در گستره زندگی.. 23

2-2-3. منابع خودکارآمدی.. 24

2-2-3-1. تجارب موفقیت آمیز. 24

2-2-3-2. تجارب جانشینی.. 25

2-2-3-3. متقاعد سازی کلامی.. 25

2-2-3-4. برانگیختگی فیزیولوژیکی.. 26

2-3. بخش سوم: پیشینه مبانی عملکرد تحصیلی.. 26

2-3-1. عملکرد. 26

2-3-2. تاریخچه ارزیابی عملکرد. 26

2-3-3. عملکرد تحصیلی.. 27

2-3-3. نظریه های عملکرد تحصیلی.. 28

2-3-3-1. نظریه انتظار معلم.. 28

2-3-3-2. الگوهای انگیزشی.. 29

2-3-3-3. الگوی یادگیری شناختی.. 32

2-3-3-4. تئوری یادگیری اجتماعی.. 32

2-3-4. عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی.. 33

2-3-4. ارتباط عملکرد تحصیلی وخودکارآمدی تحصیلی.. 36

2-3-5. ارتباط فعالیت های فوق برنامه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. 36

2-3. بخش سوم: تحقیقات انجام شده در ارتباط با تحقیق.. 37

2-3-1. تحقیقات داخلی: 37

2-3-2. تحقیقات خارجی: 41

خلاصه: 43

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه کمال گرایی و سرسختی با رضایت زناشویی

مبانی نظری و پیشینه رابطه کمال گرایی و سرسختی با رضایت زناشویی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 96 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
مبانی نظری و پیشینه رابطه کمال گرایی و سرسختی با رضایت زناشویی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 کمال گرایی.. 12

2-1-1 تاریخچه کمال گرایی.. 12

2-1-2 تعاریف کمال گرایی.. 14

2-1-3 نظریه ها، دیدگاه ها و ابعاد کمال گرایی.. 15

2-1-3-1 ابعاد کمال گرایی.. 15

2-1-3-2 نظریه های کمال گرایی.. 17

2-1-3-2-1 نظریه فروید. 17

2-1-3-2-2 نظریه کاری هورنای.. 18

2-1-3-2-3 نظریه آدلر. 20

2-1-3-2-4 نظریه ی پرلز. 21

2-1-4 عوامل موثر بر کمال گرایی.. 22

2-1-5تفاوت های افراد در کمال گرایی.. 27

2-2 رضایت زناشویی.. 28

2-2-1 تاریخچه رضایت زناشویی.. 28

2-2-2 تعاریف رضایت زناشویی.. 28

2-2-3 ابعاد و نظریه های رضایت زناشویی.. 31

2-2-3-1 ابعاد رضایت زناشویی.. 31

2-2-3-2 نظریه های رضایت زناشویی.. 32

2-2-3-2-1 نظریه روان پویایی و ارتباط شئ.. 32

2-2-3-2-2 تظریه های رفتاری.. 33

2-2-3-2-3 نظریه های شناختی.. 34

2-2-3-2-4 نظریه های سیستمی.. 35

2-2-3-2-5 نظریه های بین نسلی.. 36

2-2-4 عوامل موثر بر رضایت زناشویی.. 38

2-2-4-1 پختگی روانی و رشد عاطفی فکری طرفین. 38

2-2-4-2 طرز تفکر، عقاید و تمایلات.. 38

2-2-4-5 عقاید مذهبی.. 38

2-2-4-6 اختلافات طبقاتی.. 39

2-2-4-7 توافق و طرز فکر درباره امور جنسی.. 39

2-2-4-8 بیماری روانی در خانواده 39

2-2-5 تفاوت های افراد در رضایت زناشویی.. 39

2-3 سرسختی.. 41

2-2-1 تاریخچه سرسختی.. 41

2-2-2 تعاریف سرسختی.. 42

2-2-3 ابعاد و نظریه های سرسختی.. 43

2-2-3-1 ابعاد سرسختی.. 43

2-2-3-2 نظریه های سرسختی.. 44

2-2-3-2-1 نظریه کوباسا در مورد سرسختی.. 44

2-2-3-2-2 نظریه براون در مورد سرسختی.. 47

2-2-3-2-3 نظریه لماکی در مورد سرسختی.. 50

2-2-3-2-4 نظریه مدی و پوکتی در رابطه با سرسختی.. 51

2-2-4 عوامل موثر بر سرسختی.. 52

2-2-4-1 الگوی شخصیتی رفتار الف... 52

2-2-4-2 جایگاه مهار. 52

2-2-4-3 عزت نفس... 53

2-2-5 تفاوت های افراد در سرسختی.. 54

2-18-پیشینه پژوهش... 55

2-18-1-پژوهش های انجام گرفته در داخل کشور. 55

2-18-1-1-پژوهش هایی درباره رابطه کمال گرایی و رضایت زناشویی 55

2-18-1-2-پژوهش هایی درباره رابطه کمال گرایی و سرسختی.. 55

2-18-1-3-پژوهش هایی درباره رابطه سرسختی و رضایت زناشویی 56

2-18-2-پژوهش های انجام گرفته در خارج از کشور. 57

2-18-2-1-پژوهش هایی درباره رابطه کمال گرایی و رضایت زناشویی 57

2-18-2-2-پژوهش هایی درباره رابطه کمال گرایی و سرسختی.. 57

2-18-2-3-پژوهش هایی درباره رابطه رضایت زناشویی و سرسختی 58

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی

مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 131 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مبانی نظری و پیشینه رابطه فضای روانشناختی سازمان و خود ارزشیابی های محوری با اشتیاق شغلی کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه .....................................................................................................................................11

2-2 مبانی نظری اشتیاق شغلی........................................................................................................11

2-2-1 ابعاد اشتیاق شغلی...............................................................................................................12

2-2-2 پیشایندها و پیامدهای اشتیاق شغلی....................................................................................13

2-3 مبانی نظری خودارزشیابی های مرکزی................................................................................. 15

2-3-1 رویکرد سرشتی................................................................................................................ 15

2-3-2 ارزشیابی های مرکزی.........................................................................................................15

2-3-3 نظریه خود ارزشیابی های محوری.......................................................................................17

2-3-3-1 عزت نفس......................................................................................................................18

2-3-3-2 خودکارآمدی کلی...........................................................................................................19

2-3-3-3 جایگاه مهار....................................................................................................................19

2-3-3-4 ثبات هیجانی...................................................................................................................20

2-3-4 ارزشیابی های مرکزی بیرونی..............................................................................................20

2-3-5 ویژگی های افراد با خود ارزشیابی های مرکزی بالا............................................................21

2-3-6 کاربرد خودارزشیابی محوری...............................................................................................22

2-4 مبانی نظری فضای روانشناختی................................................................................................23

2-4-1 مفهوم فضای روانشناختی...................................................................................................24

2-4-2 محتوی فضا.........................................................................................................................26

2-4-3 پیشایندهای فضای روانشناختی...........................................................................................30

2-4-5- پیامدهای فضای روانشناختی.............................................................................................32

2-5- تحقیقات داخلی و خارجی............................................................................................... 35

2-6- جمع بندی..............................................................................................................................41

2-7 اهداف پژوهش .........................................................................................................................43

2-8 فرضیه های پژوهش...................................................................................................................43

2-9 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها...........................................................................................44

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی و فرسودگی

مبانی نظری و پیشینه رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 92 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مبانی نظری و پیشینه رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

 

2-1- مفهوم فرهنگ

16

2-1-1- تعریف فرهنگ

17

2-1-2- ویژگیهای فرهنگ

18

2-1-3- فرهنگ‌پذیرى

19

2-2- فرهنگ سازمانی و نظریات مرتبط

20

2-2-1- ویژگیهای فرهنگ سازمانی

21

2-2-2- الگوی‌ هافستد و همکارانش

23

2-2-3- مدل کامرون و کویین (1999)

2-2-4- مدل کوئین و گارث:

25

26

2-2-5- استیفن رابینز1999

28

2-2-6- (مدل دنیسون، 2000)

28

2-3- فرسودگی شغلی

33

2-3-1- مراحل و سیر فرسودگی

34

2-3-2- آغاز نشانه های مزمن فرسودگی

34

2-3-3- عوامل مؤثر در فرسودگی شغلی

35

2-3-4- شیوه های مقابله با فرسودگی شغلی

36

2-4- رضایت شغلی

37

2-4-1- تعاریف رضایت شغلی

37

2 - 4 -2- نظریه های رضایت شغلی

39

2-4-2- 1- نظریه های بروفی

39

2-4-2-2- نظریه پارسون

40

2-3-3- متغیرهای مرتبط با رضایت شغلی

42

2-4-3-1- عوامل سازمانی

42

2ـ 4ـ 3-2- عوامل محیطی

43

2-4- 3-3- ماهیت کار

43

2-4-3-4- عوامل فردی

44

2-5- تحقیقات داخلی و خارجی مرتبط با موضوع پژوهش

44

2-5-1- تحقیقات در ارتباط با فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی

44

2-5-2- تحقیقات در ارتباط با فرهنگ سازمانی و فرسودگی شغلی

46

2-6- چارچوب نظری پژوهش

48

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه طلاق با سازگاری زنان و کودکان

مبانی نظری و پیشینه رابطه طلاق با سازگاری زنان و کودکان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 172 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 94
مبانی نظری و پیشینه رابطه طلاق با سازگاری زنان و کودکان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه...................................................................................................................................................................... 11

2-1- مبانی نظری سازه طلاق......................................................................................................................... 11

2-1-1- انواع طلاق............................................................................................................................................ 13

2-1-2- تعارض ناشی از طلاق عاطفی......................................................................................................... 18

2-1-3- نظریه های طلاق عاطفی.................................................................................................................. 20

2-1-3-1- نظریه طلاق عاطفی کسلر........................................................................................................... 20

2-1-3-2- نظریه سیستمی کیفیت زناشویی مارکز................................................................................. 20

2-1-3-3- نظریه مثلث عشق استرنبرگ.................................................................................................... 21

2-1-3-4- نظریه نظم خورد چلبی............................................................................................................... 22

2-1-4- عوامل موثر بر اختلاف زناشویی و طلاق .................................................................................... 24

2-1-4-1- وقت صرف کردن با هم............................................................................................................... 24

2-1-4-2- تقسیم کار....................................................................................................................................... 25

2-1-4-3- نگهداری از بچه ها........................................................................................................................ 26

2-1-4-4- مسایل مالی..................................................................................................................................... 28

2-1-4-5- مسئله اقوام همسر........................................................................................................................ 29

2-1-5- تاثیرات طلاق....................................................................................................................................... 30

2-1-5-1- تاثیر طلاق و اختلافات زناشویی بر زنان................................................................................. 30

2-1-5-1-1- عوارض فردی............................................................................................................................ 34

2-1-5-1-2- عوارض خانوادگی ................................................................................................................... 35

2-1-5-1-3- عوارض اجتماعی...................................................................................................................... 36

2-1-5-2- تاثیر طلاق و اختلافات زناشویی بر کودکان........................................................................... 36

2-2- مبانی نظری سازه سازگاری................................................................................................................. 49

2-2-1- تعریف سازگاری.................................................................................................................................. 49

2-2-2- نظریات سازگاری................................................................................................................................. 50

2-2-3- خصوصیات افراد سازگار.................................................................................................................... 51

2-2-4- ابعاد سازگاری...................................................................................................................................... 53

2-2-5- شاخصهای سازگاری........................................................................................................................... 55

2-2-6- افسردگی............................................................................................................................................... 57

2-2-7- اضطراب................................................................................................................................................. 59

2-2-8- پرخاشگری............................................................................................................................................ 63

2-3- پیشینه پژوهش........................................................................................................................................ 65

2-3-1- پیشینه پژوهش در خصوص تأثیر طلاق و اختلافات زناشویی بر سازگاری زنان................... 65

2-3-2-پیشینه پژوهش در خصوص تأثیر طلاق و اختلافات زناشویی بر سازگاری کودکان............. 69

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آم

مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 110 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88
مبانی نظری و پیشینه رابطه طرد - پذیرش والدین و خلق و خوی دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

تعریف پرخاشگری...............................................................................................................................................15

انواع پرخاشگری...................................................................................................................................................17

پرخاشگری پیدا و پنهان........................................................................................................................................18

پرخاشگری پیش کنشی و واکنشی........................................................................................................................18

پرخاشگریابزاری و خصمانه .............................................................................................................................19

پرخاشگری عاطفی و تجاوزگرانه..........................................................................................................................19

پرخاشگری دفاعی و مجرمانه..............................................................................................................................20

دیدگاه های نظری در مورد پرخاشگری...........................................................................................................20

دیدگاه روانکاوی..............................................................................................................................................20

دیدگاه یادگیری................................................................................................................................................21

دیدگاه عقلانی-هیجانی....................................................................................................................................23

دیدگاه جامعه شناسی.......................................................................................................................................22

دیدگاه ذاتی و غریزی......................................................................................................................................23

دیدگاه موقعیتی................................................................................................................................................23

دیدگاه انگیزشی ..............................................................................................................................................25

راههای کنترل پرخاشگری...............................................................................................................................28

مؤلفه های مزاج..............................................................................................................................................33

سطح فعالیت...................................................................................................................................................34

قابلیت پیش بینی.............................................................................................................................................34

نزدیک شدن یا کناره گیری از محرک جدید...................................................................................................35

سازش پذیری..................................................................................................................................................36

شدت بیان خلق..............................................................................................................................................37

ثبات فراخنای توجه .......................................................................................................................................38

حواس پرتی ....................................................................................................................................................39

آستانه حسی....................................................................................................................................................40

پدر و مادر شدن......... ....................................................................................................................................41

تعامل مادر-فرزند.............................................................................................................................................42

تعامل پدر-فرزند..............................................................................................................................................45

طرد-پذیرش والدین.........................................................................................................................................48

رویکردهای نظری به تعامل والد-فرزند.........................................................................................................52

نظریه روان تحلیل گری....................................................................................................................................52

نظریه زیستی.....................................................................................................................................................53

نظریه رفتارگرایی..............................................................................................................................................53

نظریه یادگیری اجتماعی...................................................................................................................................54

نظریه­ ی انسان گرایی........................................................................................................................................55

نظریه تعامل گرایی نمادین...............................................................................................................................56

نظریه منظومه ای..............................................................................................................................................57

نظریه طرد-پذیرش والدین..............................................................................................................................58

نظریه دلبستگی.................................................................................................................................................59

کیفیت دلبستگی...............................................................................................................................................62

دلبستگی در دوران کودکی..............................................................................................................................63

شیوه های فرزندپروری...................................................................................................................................65

بازنگری پژوهش­های خارجی انجام شده در رابطه با متغیرها........................................................................69

بازنگری پژوهش­های داخلی انجام شده در رابطه با متغیرها..........................................................................86

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه سلامت روان و تاب آوری فرزندان با رضایت

مبانی نظری و پیشینه رابطه سلامت روان و تاب ‌آوری فرزندان با رضایت زناشویی و سبک‌ های دلبستگی مادران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 148 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 74
مبانی نظری و پیشینه رابطه سلامت روان و تاب ‌آوری فرزندان با رضایت زناشویی و سبک‌ های دلبستگی مادران

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-مفهوم سلامت روان.......................................................................................................................... ............11

2-1-1- مفهوم سلامت روان از دیدگاه برخی نظریه پردازان.........................................................................14

2-1-2- اهداف سلامت روان................................................................................................................... ............18

2-1-3- ابعاد سلامت روان....................................................................................................................... ............19

2-1-4- معیارهای سلامت روان............................................................................................................. ............19

2-2- مفهوم تاب آوری.................................................................................................................................... ......21

2-2-1- عناصر تاب آوری............................................................................................................................... ......26

2-2-2- ویژگی افراد تاب آور........................................................................................................................ ......28

2-2-3- ویژگی های خانواده تاب آفرین.................................................................................................... ......30

2-2-4- راهبردهای پرورش تاب آوری در نوجوانان..........................................................................................31

2-3- مفهوم سبک های دلبستگی.............................................................................................................. ......32

2-3-1- ویژگی های دلبستگی..................................................................................................................... ......36

2-3-2- اهمیت نظریه دلبستگی................................................................................................................. ......37

2-3-3- علائم دلبستگی کودک به پرستار خود................................................................................ ............38

2-3-4- دلبستگی در طول زندگی........................................................................................................ ............38

2-3-5- ارتباط نظریه دلبستگی با نظریات دیگر............................................................................... ............40

2-4- مفهوم رضایت زناشویی.................................................................................................................. ............42

2-4-1- پنج مؤلفه در فرایند تعامل زناشویی از منظر برین و مکی............................................. ............46

2-4-2- شرایط بقاء خانواده از دیدگاه ژانت و موهر......................................................................... ............46

2-4-3- عوامل مؤثر بر رضایت زناشویی.............................................................................................. ............47

2-4-4- عوامل تعیین کننده موفقیت ازدواج و رضایت زناشویی ................................................ ............48

2-4-5- مهم ترین عوامل شناخته شده در بهبود کیفیت زندگی زناشویی............................... ............48

2-4-6- نظریه های مرتبط با آسیب شناسی زندگی زناشویی...................................................... ............55

2-5- پیشینه تحقیقاتی در خصوص ارتباط متغیرهای پژوهش.................................................... ............87

2-6- خلاصه و جمع بندی...................................................................................................................... ............64

2-7- سوالات پژوهش............................................................................................................................... ............64

2-8 تعاریف نظری و عملیاتی اصطلاحات............................................................................................. ............65

2-8-1- تعاریف نظری اصطلاحات.......................................................................................................... ............65

2-8-2- تعاریف عملیاتی اصطلاحات...................................................................................................... ............67

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغل

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 94 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک های هویت و هوش هیجانی با رضایت شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مبانی نظری......................................................................................................................... 13

مبانی نظری رضایت شغلی.................................................................................................... 13

مفهوم رضایت شغلی........................................................................................................... 14

پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی........................................................................ 16

بعضی از شاخص های روحیه............................................................................................... 17

رضایت شغلی و عملکرد...................................................................................................... 18

رضایت شغلی و انگیزش...................................................................................................... 19

نظریه های رضایت شغلی..................................................................................................... 20

مبانی نظری هوش هیجانی.................................................................................................... 26

تعریف هوش...................................................................................................................... 26

تعریف هیجان..................................................................................................................... 27

تعاریف و الگو های هوش هیجانی........................................................................................ 28

تاریخچ? هوش هیجانی........................................................................................................ 29

کاربرد های هوش هیجانی بر اساس نظریه مایر و سالوی......................................................... 30

هوش هیجانی و سلامت...................................................................................................... 30

هوش هیجانی در محیط های کاری....................................................................................... 31

پیامد های کار هیجانی برای مشتریان و سازمانها..................................................................... 33

مبانی نظری سبک­ هویت..................................................................................................... 33

هویت............................................................................................................................................................... 34

هویت و بحران هویت ................................................................................................................................ 35

پایه های نظریه هویت.......................................................................................................... 36

انواع سبک­های پردازش هویت.............................................................................................. 39

پیشینه پژوهش ................................................................................................................... 41

الف) تحقیقات خارج از کشور.............................................................................................. 41

ب) تحقیقات انجام شده در داخل کشور................................................................................. 44

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک های دلبستگی و سبک های هویت با کفای

مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک های دلبستگی و سبک های هویت با کفایت اجتماعی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 936 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
مبانی نظری و پیشینه رابطه سبک های دلبستگی و سبک های هویت با کفایت اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

کفایت اجتماعی: 13

کفایت اجتماعی، تمرکز بر رفتارهای فرا اجتماعی.. 14

مهارت ها و توانایی شناختی: 15

مهارتهای رفتاری.. 16

کفایت های هیجانی.. 16

آمایه های انگیزشی و انتظارات.. 17

کفایت اجتماعی و بهداشت روانی مثبت.. 17

دلبستگی.. 18

مفاهیم اساسی نظریه دلبستگی: 19

پایه های شکل گیری نظریه‌های دلبستگی.. 20

نظریه روان تحلیلی: 20

نظریه یادگیری.. 20

آنا فروید : 22

نظریه اشپیتز: 22

نظریه اریکسون: 22

نظریه وینی کات : 23

نظریه ماهلر: 23

نظریه شناختی : 24

مراحل دلبستگی.. 24

رویکرد رفتاری.. 24

مرحله پیش دلبستگی (تولد تا 6 هفتگی) 24

مرحله دلبستگی در حال انجام (6 هفتگی تا 6-8 ماهگی) 25

مرحله دلبستگی واضح (6-8 ماهگی تا 18 ماهگی- 2 سالگی) 25

تشکیل رابطه متقابل (18 ماهگی تا 2 سالگی و بعد از آن ) 26

الگوهای دلبستگی.. 27

دلبستگی اجتنابی یا مضطربانه- اجتنابی.. 27

دلبستگی مقاوم یا مضطربانه- مقاوم. 28

دلبستگی آشفته - سردرگم یا مضطربانه- سردرگم. 28

عوامل موثر بر کفیت دلبستگی : 29

انواع اختلالات دلبستگی.. 30

نوع اول: اختلال دلبستگی بدون تعلق (دل‌بسته) 30

نوع دوم: اختلال دلبستگی نامتمایز. 30

نوع سوم: اختلال دلبستگی بازداری شده‌ (منع شده) 31

نوع چهارم: اختلال دلبستگی پرخاشگرانه. 32

نوع پنجم: اختلال نقش وارونه (جابجا شده‌) 32

دلبستگی اولیه و روابط رمانتیک بزرگسالان. 33

مواضع نظریه پردازان در رابطه با موضوع پژوهش... 35

در زمینه هویت.. 35

تعریف هویت.. 35

دیدگاههای نظری درباره هویت.. 37

رویکرد ساختاری هویت.. 38

دیدگاه اریکسون. 38

دیدگاه مارسیا 40

رویکرد فرآیندی به هویت.. 42

دیدگاه بورک (نظریه کنترل هویت) 42

دیدگاه برزونسکی به هویت.. 45

فرآیند هویت.. 46

محتوی هویت.. 47

شخصی، جمعی و اجتماعی.. 47

ساختار هویت.. 48

سبک‌های پردازش هویت.. 49

سبک پردازش هویت اطلاعاتی.. 50

سبک‌ پردازش هویت هنجاری.. 52

سبک پردازش هویت مغشوش – اجتنابی.. 54

یک مدل تصویری از سبک‌های هویت.. 56

عوامل موثر بر شکل‌گیری هویت.. 57

جایگاه خود در نظریه سبک های پردازش هویت.. 58

سبک‌های پردازش هویت و مبانی تعریف «خود» 59

سبک‌های پردازش هویت و جهت گیری علّی.. 59

سبک‌های هویت و مفروضه‌های معرفت شناختی.. 60

سبک پردازش هویت و اهداف تحصیلی و شغلی.. 61

سبک های پردازش هویت و روابط بین فردی.. 62

سبک‌های پردازش هویت و سن.. 62

رابطه سبک های هویت با عملکرد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی.. 63

پیشینه مطالعاتی.. 66

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید