درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه

مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
مبانی نظری و پیشینه راهکارهای افزایش میزان مطالعه

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

ادبیات تحقیق...................................................................................... 7

مطالعه............................................................................................... 8

اهداف مطالعه....................................................................... 9

سطوح مطالعه................................................................................ 10

مراحل خواندن................................................................................ 11

روش های مطالعه................................................................................. 12

کسب عادات مطالعه موثر در پنج گام..................................................... 14

سرعت مطالعه............................................................................ 16

فعال بودن........................................................................................... 19

روش یادگیری مشارکتی یا روش باهم مطالعه کردن.................................. 20

چرا و چگونه مطالعه می کنیم............................................................ 20

تأثیر گسترده مطالعه بر ابعاد گوناگون زندگی افراد................................... 21

لذت مطالعه...................................................................................... 23

علاقه و مطالعه........................................................................ 23

علل و عدم رغبت به مطالعه.................................................................. 24

روش های ایجاد علاقه به مطالعه........................................................... 26

انگیزه مطالعه.................................................................................. 27

آسیب شناسی مطالعه........................................................................ 29

انگیزه............................................................................................... 30

معنی لغوی انگیزه.................................................................................. 31

تعریف اصطلاح انگیزه.............................................................................. 31

سه مؤلفه از انگیزه از دیدگاه آرنولد و همکاران.......................................... 32

تئوری غرایز..................................................................................... 32

تئوری انرژی های حیاتی....................................................................... 32

تئوری احتیاج.................................................................................. 32

تئوری محرک................................................................................ 33

رویکرد رفتاری................................................................................... 33

رویکرد شناختی................................................................................. 34

رویکرد انسان گرایی......................................................................... 34

رویکرد اجتماعی فرهنگی..................................................................... 35

انواع انگیزه........................................................................................ 35

انگیزه های مشترک و اختصاصی............................................................ 35

انگیزه های درونی و بیرونی....................................................................... 36

انگیزش و آموزش........................................................................... 36

تشویق.......................................................................................... 37

مفهوم شناسی تشویق......................................................................... 38

تشویق در لغت............................................................................... 38

اهمیت تشویق در یادگیری....................................................................... 39

اشکال گوناگون تشویق، از نظر اندیشمندان مسلمان................................. 39

عوامل مؤثر در تشویق........................................................................ 40

ویژگی های تشویق مناسب................................................................. 40

مهارت در تشویق و ترغیب دانش آموزان.................................................. 41

1-تشویق فردی................................................................................. 41

2-تشویق گروهی............................................................................. 42

پیشینه پژوهش های انجام شده........................................................... 43

پیشینه پژوهش های انجام شده در ایران................................................. 43

پیشینه پژوهش های انجام شده در خارج از کشور............................... 51

نتیجه گیری........................................................................................ 54

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت

مبانی نظری و پیشینه رابطه ی شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت با تاب آوری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 89 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39
مبانی نظری و پیشینه رابطه شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت با تاب آوری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 شیوه ­های فرزندپروری ................................................................................................................... 12

2-1-1 تعاریف شیوه­ های فرزندپروری ......................................................................................................... 12

2-1-2 تاریخچه فرزندپروری ............................................................................................................. 13

2-1-3 الگو­های مربوط به شیوه های فرزندپروری ................................................................................... 14

2-1-3-1 الگوی زیگلمن ................................................................................................................... 15

2-1-3-2 شیوه ­های فرزندپروری سیرز، مک کوبی، لوین ......................................... 16

2-1-3-3 الگوی بامریند ......................................................................................................... 17

2-2 ویژگی­های شخصیت ................................................................................................................ 18

2-2-1 تعاریف ویژگی­های شخصیت ........................................................................................................... 18

2-2-2 عوامل به وجود آورنده شخصیت ..................................................................................................... 19

2-2-3 ساختار شخصیت ................................................................................................................... 20

2-2-4 تاریخچه نظریه عاملی شخصیت ...................................................................................................... 21

2-2-5 نظریه­ های شخصیت ............................................................................................................. 22

2-2-5-1 نظریه یونگ ............................................................................................................. 22

2-2-5-2 نظریه عاملی آیزنک ........................................................................................................ 24

2-2-5-3 نظریه عاملی شخصیتی نئو ............................................................................................................ 24

2-2-5-3-1 شاخص روان آزرده­ گرایی ........................................................................................................ 25

2-2-5-3-2 شاخص برون­گرایی ................................................................................................................ 26

2-2-5-3-3 شاخص گشودگی ........................................................................................................ 26

2-2-5-3-4 شاخص با وجدان بودن ............................................................................................................ 27

2-2-5-3-5 شاخص موافق بودن .................................................................................................................. 28

2-3 تاب آوری ............................................................................................................... 28

2-3-1 تعاریف تاب آوری ............................................................................................................... 29

2-3-2 روان شناسی مثبت گرا و تاب آوری ................................................................................................ 30

2-3-3 انواع تاب آوری ................................................................................................................... 30

2-3-3-1 تاب آوری عمومی ........................................................................................................ 31

2-3-3-2 تاب آوری حقیقی ............................................................................................................. 31

2-3-4 مدل های تاب آوری ............................................................................................................ 32

2-3-4-1 مدل های گارمزی .......................................................................................................... 32

2-3-4-2 مدل تاب آوری فلچ ........................................................................................................ 33

2-3-5 خصوصیات تاب آوری ....................................................................................................... 33

2-3-6 عوامل موثر بر تاب آوری ......................................................................................................... 35

2-3-6-1 ویژگی­های افراد تاب آور ...................................................................................................... 35

2-3-6-2 نقش محیط در تاب آوری ............................................................................................................. 36

2-3-6-3 خودکارآمدی در افراد ................................................................................................... 37

2-3-6-3-1 دستاورد­های عملکرد ........................................................................................................... 38

2-3-6-3-2 تجربه­ های جانشین .............................................................................................................. 38

2-3-6-3-3 ترغیب کلامی ............................................................................................................. 39

2-3-6-3-4 حالت­های فیزیولوژیک ............................................................................................................. 39

2-3-7 راه­های ارتقاء تاب آوری ............................................................................................................ 40

2-3-7-1 مهارت در حل مساله ...................................................................................................... 40

2-3-7-2 کفایت اجتماعی ............................................................................................................ 41

2-3-7-3 نگاه رو به آینده ............................................................................................................ 42

2-3-7-4 نقش والدین ............................................................................................................ 42

2-3-8 راهکارهای عملی برای افزایش تاب آوری ..................................................................................... 43

2-3-9 اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی ................................................................................................ 44

2-4 پیشینه پژوهشی متغیرها .................................................................................................. 45

2-4-1 تاب آوری ....................................................................................... 45

2-4-2 فرزندپروری ...................................................................................................... 46

2-4-3 ویژگی­های شخصیت ................................................................................................ 48

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با سلامت روان

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با سلامت روان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 410 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 57
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با سلامت روان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه. 13

2-2- هوش هیجانی.. 14

2-2-1- هوش و هیجان.. 15

2-2-2- تعریف و مفهوم هوش هیجانی.. 16

2-2-3- اهمیت و ضرورت هوش هیجانی.. 18

2-2-4- پیشینه هوش هیجانی.. 21

2-2-5- ابعاد هوش هیجانی.. 23

2-2-6- آیا می‌توان هوش هیجانی را افزایش داد؟. 26

2-3- رضایت شغلی.. 28

2-3-1- تعریف و مفهوم رضایت شغلی.. 29

2-3-2- اهمیت رضایت شغلی در سازمان.. 31

2-3-3- انواع رضایت شغلی و ابعاد آن.. 32

2-3-4- عوامل مؤثر بر رضایت شغلی.. 33

2-3-5- پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی.. 36

2-3-6- رضایت شغلی و عملکرد. 38

2-4- سلامت روان.. 40

2-4-1- تاریخچه بهداشت روان.. 41

2-4-2- سلامت روانی در اسلام. 41

2-4-3- سلامت روانی قرن 21. 42

2-4-4- تحولات و گسترش اختلالات روانی.. 42

2-4-5- تعریف و مفهوم سلامت روان.. 43

2-4-6- اهداف بهداشت روانی.. 47

2-4-7- سلامت روان از دیدگاه مکاتب مختلف... 49

2-4-8- عوامل موثر بر بهداشت روان.. 50

2-4-9- ملاک های سلامت روان.. 50

2-4-10- فرصت­ ها و موانع برنامه ­ریزی برای بهبود بهداشت روان.. 51

2-4-11- پیشگیری­ های سلامت روان.. 52

2-4-12- بهداشت روانی در دوران نوجوانی.. 52

2-4-13- بهداشت روانی در خانواده 53

2-5- تحقیقات داخلی.. 53

2-6- تحقیقات خارج از ایران 58

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و حمایت اجتماعی با سلامت رو

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و حمایت اجتماعی با سلامت روان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 179 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 81
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش هیجانی و حمایت اجتماعی با سلامت روان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 پیشینه نظری.. 18

2-1-1 هوش هیجانی.. 18

2-1-1-1 تعاریف هوش هیجانی.. 18

2-1-1-2 کسب هوش هیجانی.. 22

2-1-1-3 ویژگی­ های هوش هیجانی.. 23

2-1-1-4 طبقه بندی بار - اُن. 25

2-1-1-5 طبقه بندی گلمن.. 25

2-1-1-6 سیر مطالعه‌ی هوش هیجانی.. 26

2-1-1-7 اندازه گیری هوش هیجانی.. 29

2-1-1-8 هوش هیجانی و بیماریهای روانی.. 31

2-1-1-9 ابراز هیجان و پیامدهای آن در قلمرو سلامت.. 33

2-1-1-10 یادگیری تنظیم هیجانات برای برخورداری از سلامت بهتر روان و بدن. 35

2-1-1-11 افزایش هوش هیجانی.. 36

2-1-1-12 مدل هوش هیجانی مایر و سالووی.. 41

2-1-2 حمایت اجتماعی.. 46

2-1-2-1 تعاریف حمایت اجتماعی.. 46

2-1-2-2 دلایل عدم احساس حمایت اجتماعی.. 51

2-1-2-3 مقایسه­ ی نقش خانواده و دوستان در احساس حمایت اجتماعی سالمندان. 52

2-1-2-4 نقش حمایت اجتماعی بر زندگی سالمندان. 53

2-1-3 سلامت روان. 55

2-1-3-1 تعریف سلامت روان: 56

2-1-3-2 بهداشت روان: 62

2-1-3-3 تعریف بهداشت روان در فرهنگ های مختلف: 64

2-1-3-4 اصول بهداشت روانی: 66

2-1-3-5 معیارهای بهداشت روانی در مکتب اسلام: 68

2-1-3-6 تعریف بهداشت روانی و سه سطح پیشگیری.. 69

2-1-3-7 خصوصیات افراد دارای سلامت روانی: 72

2-1-3-8 نقش خانواده در تامین سلامت روان: 75

2-1-3-9 نظریات مرتبط با سلامت روانی: 75

2-1-3-9-1 نظریه ی زیگموند فروید: 76

2-1-3-9-2 نظریه ی آدلر: 76

2-1-3-9-3 نظریه­ ی سالیون : 77

2-1-3-9-4 نظریه ی کارل راجرز : 78

2-1-3-9-5 نظریه­ ی آلبرت الیس : 78

2-1-3-10 نظریات نوین مبتنی بر شناخت درمانی: 80

2-1-3-10-1 نظریه­ ی ویلیام گلاس: 80

2-1-3-10-2 نظریه­ ی اسکنیر : 81

2-2بررسی پیشینه تحقیق. 82

2-2-1 پژوهش ­های خارجی.. 82

2-2-2پژوهش ­های داخلی.. 95

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی س

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مقدمه.............................................................................................................

12

2-2- هوش معنوی..................................................................................................

12

2-3- تاریخچه و تعاریف هوش معنوی...................................................................

14

2-4- مقایسه هوش معنوی با هوش های دیگر........................................................

15

2-5- دیدگاه ها و نظریات هوش معنوی.................................................................

16

2-6- معنویت در سازمان.........................................................................................

17

2-7- هوش معنوی و محیط کار..............................................................................

18

2-8- موانع رشد هوش معنوی................................................................................

20

2-9- شادکامی........................................................................................................

22

2-10- نظریه­ های شادمانی.......................................................................................

28

2-11- ویژگی­های اصلی افراد شادکام.....................................................................

29

2-12- رفتار شهروندی سازمانی..............................................................................

38

2-13- تعریف رفتار شهروندی سازمانی..................................................................

38

2-14- ابعاد رفتار شهروندی....................................................................................

41

2-15- مفهوم سازی های اولیه از رفتار شهروندی سازمانی.....................................

44

2-17- پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی..............................................................

49

2-18- چهارچوب های مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی.....................................

49

2-19- پیشینه پژوهشی تحقیق ................................................................................ 

55

2-20- فرضیه ها .....................................................................................................

62

2-20-1- فرضیه کلی .............................................................................................

62

2-20-2- فرضیه های فرعی ...................................................................................

62

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظی

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 283 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش معنوی و راهبرد های یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه :...........................................................................................................15

2-2 گستره نظری مسأله مورد پژوهش :............................................................................................................15

2- 2-1 مفاهیم هوش :...............................................................................................................15

2-2-1- 1 هوش :...................................................................................................................15

2-2-1-2 تعریف هوش :..................................................................................................................16

2-2-1-3 انواع هوش :..............................................................................................................17

2-2-1-3-1 هوش بدنی (PQ) :....................................................................................................................18

2-2-1-3-2 هوش عقلانی (IQ) :...................................................................................................................18

2-2-1-3-3 هوش هیجانی (EQ) :.....................................................................................................18

2-2-1-3-4 هوش معنوی (SQ):.......................................................................................................19 

2-2- 1-4 عوامل تعیین کننده هوش :..................................................................................................................19

2-2-1-5 معنویت :................................................................................................................20

 2-2-1-5-1 دیدگاه های مختلف در زمینه معنویت :..............................................................................23

2-2-1-5-1-1 دیدگاه الکینز :...........................................................................................................23

2-2-1-5-1-2 دیدگاهفریدمنومکدونالد :......................................................................................23

2-2-1-5-1-3 دیدگاه گاردنر :..........................................................................................................24

2-2-1-5-1-4 دیدگاه ویلیام وست :.................................................................................................24

2-2-1-5-1-5 دیدگاه گروم :............................................................................................................24

2-2-1-5-1-6 دیدگاهویگلزورث :.................................................................................................24

2-2-1-5-2 تعاریف هوش معنوی :........................................................................................................25

2-2-1-5-3 ابعاد هوش معنوی :.............................................................................................................28

2-2-1-5-4 مؤلفه هایهوش معنویازدیدگاه هایمختلف :.................................................................30

2-2-1-5-4-1 دیدگاهایمونز :.......................................................................................................32

2-2-1-5-4-2 دیدگاه فریدمن و مکدونالد :.................................................................................33

2-2-1-5-4-3دیدگاهنوبلووگان :.............................................................................................33

2-2-1-5-4-4 دیدگاهبروسلیچفیلد :.........................................................................................33

2-2-1-5-4-5 دیدگاه مک مولن :................................................................................................34

2-2-1-5-5 مؤلفه هایهوش معنویدراسلام :.....................................................................................34

2-2-1-5-6 مدل های هوش معنوی :......................................................................................................35

2-2-1-5-6-1مدلچهارمؤلفه ایکینگ :...........................................................................35

2-2-1-5-6-1-1 درک معنی فردی :..........................................................................35

2-2-1-5-6-1-2 آگاهی متعالی :...............................................................................35

2-2-1-5-6-1-3 تفکر انتقادی وجودی :....................................................................35

2-2-1-5-6-1-4 حالات هوشیاری بسط یافته :..........................................................35

2-2-1-5-6-2 مدل زهر و مارشال :....................................................................................35

2-2-1-5-6-3 مدل پنچ مؤلفه ای ایمونز :...........................................................................36

2-2-1-5-6-4 مدل پنج مؤلفه ای سیسک :..........................................................................37

2-2-1-5-6-4-1 ارزش های بنیادین :.....................................................................37

2-2-1-5-6-4-2 فضایل بنیادین :............................................................................37

2-2-1-5-6-4-3 تجارب بنیادین :...........................................................................37

2-2-1-5-6-4-4 قابلیت های بنیادین :....................................................................37

2-2-1-5-6-4-5 نظام های نمادین :.........................................................................37

2-2-1-5-6-5 مدل امرم :..............................................................................................................37

2-2-1-5-6-5-1 هوشیاری :.............................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-1-1 دقت(توجه) :...............................................................................................38

2-2-1-5-6-5-1-2آگاهی فراعقلانی :.........................................................................................38

2-2-1-5-6-5-1-3 عمل (تمرین) :.............................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2 متانت :..........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2-1 تقدیس :..........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2-2عشق :...............................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-2-3 توکل :.............................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-3 معنا :...........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-4 تعالی :.........................................................................................................38

2-2-1-5-6-5-4-1 ارتباطکامل،متقابلومستقیمبهشیوهایعقلانی: .......................................38

2-2-1-5-6-5-4-2 کلنگری :.....................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-5 صداقت :..............................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-5-1 پذیرش :.....................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-5-2 صراحت :...................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-6 تسلیم آرام و بی دغدغه :....................................................................................39

2-2-1-5-6-5-6-1 آرامش :...................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-6-2 عدم خودخواهی و فروتنی :.....................................................................39

2-2-1-5-6-5-7 وابستگی درونی :...............................................................................................39

2-2-1-5-6-5-7-1 آزادیدرونیبههمراهفعالیت معقول :......................................................39

2-2-1-5-6-5-7-2 آزادی :.....................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-7-3 تشخیص :................................................................................................39

2-2-1-5-6-5-7-4 درستی :...................................................................................................39

2-2-1-5-6-6 مدل نوبل :........................................................................................................39

2-2-1-5-6-7 مدل سه مؤلفه ای وگان :...................................................................................39

2-2-1-5-7 اجزای هوش معنوی :............................................................................................................40

2-2-1-5-7-1 عقلشهودی: ..............................................................................................................40

 2-2-1-5-7-2 ادراک مستدل: .........................................................................................................40

2-2-1-5-7-3 آگاهی بر خواسته ها و نیات :.....................................................................................40

2-2-1-5-7-4 قدرتوعدالت متمرکز: .............................................................................................40

2-2-1-5-7-5 عشقوشفقت:...............................................................................................40

2-2-1-5-7-6 شفا و بخشش :..........................................................................................................40

2-2-1-5-7-7 زندگی باشوق :..........................................................................................................40

2-2-1-5-7-8 زندگی باوقار، یکدلی و تعهد :...................................................................................41

2-2-1-5-7-9 پیوند و خدمت خلاق :..................................................................................................41

2-2-1-5-7-10 پادشاهیخداوند،شادیو تکامل،وزندگیهمراهبا هوش معنویمطلوب :.........41

2-2-2راهبردهای یادگیری خودتنظیمی:......................................................................................41

2-2-2-1تاریخچه یادگیری خودتنظیمی:........................................................................................41

2-2-2-2 مفهوم یادگیری خودتنظیمی :......................................................................................................42

2-2-2-3 راهبردهای یادگیری :.....................................................................................................45

2-2-2-3-1طبقه بندی راهبردهای یادگیری:.................................................................................45

2-2-2-3-1-1 راهبردهای مرور ذهنی :..................................................................................45

2-2-2-3-1-2 راهبردهای بسط دهی :....................................................................................45

2-2-2-3-1-3 راهبردهای سازماندهی :..................................................................................46

2-2-2-3-1-4 راهبردهای نظارت بر درک مطلب :.................................................................46

2-2-2-3-1-5 راهبردهای عاطفی :........................................................................................46

2-2-2-4 راهبردهای یادگیری خودتنظیمی :................................................................................................46

2-2-2-4-1 راهبردهای شناختی :.......................................................................................................46

2-2-2-4-2 راهبردهای فراشناختی :..................................................................................................47

2-2-2-5 رابطهییادگیریخودتنظیمیو پیشرفتیادگیری :..............................................................48

2-2-2-6 ویژگی هاییادگیرندگانبرخوردار ازتواناییخودتنظیمیدریادگیری :..........................48

2-2-2-7 آگاهی های فراشناختی و سبک های یادگیری :....................................................50

2-2-3 عملکرد تحصیلی :.......................................................................................................52

2-2-3-1 مفهوم عملکرد تحصیلی :..............................................................................................52

2-2-3-2 عوامل موثر در عملکرد تحصیلی :..............................................................................................54

2-2-3-2-1 عوامل فردی :...................................................................................................54

2-2-3-2-2 عوامل خانوادگی و اجتماعی :.......................................................................................54

2-2-3-2-3 عوامل آموزشگاهی :......................................................................................54

2-2-3-2-4 جنس :.............................................................................................54

2-2-3-3 مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی :...........................................................................................55

2-2-3-4 عوامل موثر بر پیشرفت و افت تحصیلی :....................................................................................56

2-2-3-5 نظریه ی یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی :.....................................................................57

2-2-3-6 نقش خودتنظیمی در پیشرفت تحصیلی :......................................................................................59

2-2-3-7 رابطه ی خودتنظیمی یادگیری با مهارت ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان :......................62

2-3 بررسی پیشینه مطالعاتی :...............................................................................................64

2-3-1 پژوهش های انجام شده پیرامون رابطه بین مؤلفه ها در خارج از کشور :...................................................64

2-3-2 پژوهش های انجام گرفته پیرامون رابطه مؤلفه ها در ایران:...................................................................66

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری ک

مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
مبانی نظری و پیشینه رابطه هوش سازمانی و رضایت شغلی با بهره وری کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مبانی نظری پژوهش................................................................................................ 14

بهره وری..................................................................................................... 14

دیدگاه­های مختلف درباره بهره‌وری........................................................................................ 20

عوامل مؤثر بر بهره وری........................................................................................................ 22

عوامل مؤثر بر کاهش بهره وری.............................................................................................. 23

بهره ­وری در ایران...................................................................................................... 23

اهداف توسعه منابع انسانی.................................................................................................... 24

بهره ­وری و راهبرد منابع انسانی.............................................................................................. 26

بهبود بهره ­وری نیروی انسانی................................................................................................. 27

مبانی نظری هوش سازمانی................................................................................................... 28

هوش سازمانی...................................................................................................... 28

تعریف هوش سازمانی................................................................................................ 28

مدل های هوش سازمانی...................................................................................................... 32

مبانی نظری رضایت شغلی.................................................................................................. 37

پیشینه پژوهش .................................................................................................................. 43

الف) پژوهش های خارج از کشور......................................................................................... 43

ب) پژوهش­ های داخلی........................................................................................................ 45

جمع بندی............................................................................................................. 49

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه ورزش با عزت نفس و شادکامی

مبانی نظری و پیشینه رابطه ورزش با عزت نفس و شادکامی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 173 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 83
مبانی نظری و پیشینه رابطه ورزش با عزت نفس و شادکامی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه ای بر روانشناسی ورزش..................................................................................................................................17

فرضیاتی در تبیین تأثیرات ورزش.............................................................................................................................22

تأثیر ورزش در شخصیت..............................................................................................................................................26

تأثیر ورزش در اخلاق و رعایت حقوق دیگران........................................................................................................27

تأثیر ورزش در کاهش افسردگی................................................................................................................................28

تأثیر ورزش در کاهش اضطراب.................................................................................................................................29

نقش ورزش در پر کردن اوقات فراغت.....................................................................................................................31

تأثیر ورزش بر فرهنگ.................................................................................................................................................32

تأثیر ورزش بر حافظه...................................................................................................................................................33

2-2-کیفیت زندگی......................................................................................................................................................34

مولفه‌های کیفیت زندگی.............................................................................................................................................36

از بهزیستی ذهنی تا کیفیت زندگی..........................................................................................................................37

1-2-2- مدل‌های کیفیت زندگی و ارتباط آن با بهزیستی ذهنی.....................................................................39

2-2-2- کیفیت زندگی براساس مدل امید به زندگی شاد (وینهوون)..............................................................40

3-2-شادکامی...............................................................................................................................................................41

دیدگاه لذت گرایی........................................................................................................................................................42

دیدگاه معنوی .........................................................................................................................................................43

نظریه داینر.................................................................................................................................................................44

نظریه آرگایل.............................................................................................................................................................45

دیدگاه های شناختی و شادی................................................................................................................................46

دیدگاه های زمینه ای در مورد شادی......................................................................................................................47

شادی در نظریه فروید..................................................................................................................................................48

نظریه تعادل حالات هیجانی.......................................................................................................................................48

شادی در نظریه الیس...................................................................................................................................................49

نظریه زیست شناختی در مورد شادی......................................................................................................................49

شادی در نظریه فاوا.....................................................................................................................................................51

شادی در نظریه فرلو....................................................................................................................................................51

مؤلفه های تشکیل دهنده شادمانی.........................................................................................................................52

عواطف مثبت و منفی...................................................................................................................................................52

صفات شخصیتی و روان شناختی مرتبط با شادمانی............................................................................................55

برون گرایی و روان نژندی............................................................................................................................................55

شخصیت و شادکامی....................................................................................................................................................57

4-2-عزت نفس.............................................................................................................................................................58

عزت نفس در قرآن مجید ..........................................................................................................................................60

عزت نفس کلی.............................................................................................................................................................61

عزت نفس اجتماعی......................................................................................................................................................62

عزت نفس تحصیلی.......................................................................................................................................................62

مولفه های اساسی عزت نفس.....................................................................................................................................62

ماهیت عزت نفس..........................................................................................................................................................63

نظریه ی جیمز ............................................................................................................................................................64

نظریه ی مید .................................................................................................................................................................65

نظریه ی کولی................................................................................................................................................................66

نظریه ی سالیوان...........................................................................................................................................................66

نظریه ی روزنبرگ.........................................................................................................................................................68

نظریه ی هورنای...........................................................................................................................................................68

نظریه ی آدلر..................................................................................................................................................................69

5-2- پیشینه مطالعات ...............................................................................................................................................70

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه نگرش مذهبی با بهزیستی روانشناختی و فرس

مبانی نظری و پیشینه رابطه نگرش مذهبی با بهزیستی روانشناختی و فرسودگی شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
مبانی نظری و پیشینه رابطه نگرش مذهبی با بهزیستی روانشناختی و فرسودگی شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- پیشینه تحقیق: 14

2-2- مفهوم نگرش مذهبی : 17

2-3- مفهوم بهزیستی روانشناختی: 19

2-4-1- مدل تعادل پویا : 22

2-4-2- الگوی ویسینگ و وان ایدن: 23

2-4-3- نظریه ناهمخوانی رضایت : 23

2-4-4- نظریه هدف غایی : 24

2-5- ابعاد بهزیستی روان شناختی : 24

2-5-1- پذیرش خود: 25

2-5-2- هدفمندی در زندگی: 25

2-5-3-رشد شخصی : 25

2-5-4- تسلط بر محیط : 26

2-5-5- خود مختاری : 26

2-5-6- روابط مثبت با دیگران : 27

2-6- مفهوم فرسودگی شغلی : 27

2-7- مروری بر مطالعات انجام شده داخلی : 29

2-8- مروری بر مطالعات انجام شده خارجی : 31

2-8- رابطه ایمان و مذهبی بودن : 35

2-9- ویژگیهای افراد مذهبی : 36

2-10- رابطه مذهب با بهزیستی روانشناختی : 41

2-11- رابطه مذهب با فرسودگی شغلی : 43

2-12- رابطه بهزیستی روانشناختی با فرسودگی شغلی : 45

2-13- انواع جهت گیری مذهبی : 45

2-14- آثار نگرش مذهبی بر زندگی : 47

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه رابطه کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازما

مبانی نظری و پیشینه رابطه کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی با اثربخشی سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 100 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48
مبانی نظری و پیشینه رابطه کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی با اثربخشی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مبانی نظری......................................................................................................................................13

2-1-1- اثربخشی سازمانی..................................................................................................................................13

2-1-2-تعریف اثربخشی سازمانی.............................................................................................................................13

2-1-3- معیارها و مقیاس‌های اثربخشی سازمانی................................................................................................14

2-1-4- مدل‌های اثربخشی سازمانی ......................................................................................................................18

2-1-5- ادغام معیارهای اثربخشی............................................................................................................................22

2-2-کیفیت زندگی کاری...........................................................................................................................................22

2-2-1تعریف کیفیت زندگی کاری...........................................................................................................................24

2-2-2- ویژگی های کیفیت زندگی کاری در مدل والتون...................................................................................25

2-2-3- ویژگی های کیفیت زندگی کاری از دیدگاه دانشمندان توسعه سازمانی از جمله اسپکتور، موچینسکی، شافر، شاین ............................................................................................................................................27

2-2-4- ابعاد کیفیت زندگی کاری...........................................................................................................................28

2-2-5- مهمترین عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت زندگی کاری............................................................................28

2-3-رفتار شهروندی سازمانی...........................................................................................................................33

2-3-1-تعریف رفتار شهروندی سازمانی.................................................................................................................34

2-3-2- ابعاد رفتار شهروندی سازمانی....................................................................................................................36

2-3-3- مفهوم سازی های اولیه از رفتار شهروندی سازمانی.............................................................................39

2-3-4- پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی..........................................................................................................43

2-3-5- چهارچوب های مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی...............................................................................44

2-3-6- پیش آیندهای نگرشی رفتار شهروندی سازمانی...................................................................................47

2-3-7- پیش آیندهای هیجانی رفتار شهروندی سازمانی..................................................................................48

2-4-پیشینه پژوهش....................................................................................................................................49

2-4-1-پژوهش های خارجی.....................................................................................................................................49

2-4-2- پژوهش های داخلی.....................................................................................................................................50

2-5- استنتاج از پژوهش های پیشین.....................................................................................................................51

2-6-قلمرو مکانی تحقیق.....................................................................................................................................52

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید