درباره ما

دانلود پاورپوینت آماده

جستجو

شبکه های اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه شیوه های فرزند پروری والدین و گرایش به مواد

مبانی نظری و پیشینه شیوه های فرزند پروری والدین و گرایش به مواد مخدر
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 120 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
مبانی نظری و پیشینه شیوه های فرزند پروری والدین و گرایش به مواد مخدر

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 مقدمه ..........................................................................................

10

2-2 تاریخچه مصرف مواد مخدر ..........................................................................................................

10

2-2-1 نگاهی گذار به تاریخچه اعتیاد در جهان ...................................................................................

10

2-2-2 تاریخچه مواد مخدر در ایران ....................................................................................................

12

2-3 تعریف مواد مخدر و تقسیم آن .......................................................................................................

13

2-3-1 تقسیمات مواد مخدر .................................................................................................................

13

2-4 اعتیاد ............................................................................................................

14

2-4-1 علل گرایش به اعتیاد ................................................................................................................

15

2-5 ویژگی های اعتیاد ...........................................................................................................

21

2-6 سبب شناسی اعتیاد ...........................................................................................................

22

2-7 واکنشهای اجتماعی در برابر اعتیاد ................................................................................................

26

2-8 نظریه‌های مورد استفاده در امر پیشگیری .......................................................................................

29

2-8-1 نظریه بی‌هنجاری ...............................................................................................................

29

2-8-2 نظریه انزواطلبی مرتون ..............................................................................................................

29

2-8-3 نظریه برچسب زنی ..........................................................................................................

30

2-8-4 نظریه انتقال فرهنگی ......................................................................................................

30

2-8-5 نظریه تعهد به رسوم، قواعد و تعلق اجتماعی ...........................................................................

31

2-8-6 نظریه کنترل اجتماعی ........................................................................................................

31

2-8-7 نظریه الگوی رشد اجتماعی ......................................................................................................

32

2-9 آسیب های سوء مصرف مواد مخدر ..............................................................................................

32

2-10 عوامل تأثیرگزار در پیشگیری از مواد مخدر ................................................................................

33

2-11 تاریخچه شیوه‌های فرزند پروری ................................................................................................

34

2-11-1 اهمیت شیوه‌های فرزند پروری .............................................................................................

36

2-11-2 تعامل والدین- فرزند .................................................................................................

37

2-12 شخصیت و روابط والدین با فرزندان ..........................................................................................

40

2-13 انواع شیوه های فرزندپروری ......................................................................................................

41

2-13-1. شیوه فرزند پروری مقتدرانه ..................................................................................................

42

2-13-2. شیوه فرزند پروری مستبدانه .................................................................................................

43

2-13-3. شیوه فرزند پروری سهل گیرانه .............................................................................................

44

2-14 نگرش های فرزندپروری ...................................................................................

44

2-14-1 اقتدار و نفوذ والدین در خانواده و فواید آن ..........................................................................

45

2-14-2 طبقه اجتماعی و سبک فرزندپروری ......................................................................

49

2-15 فرهنگ و فرزندپروری .........................................................................

50

2-16 نظریه های فرزندپروری .........................................................................................

51

2-16-1 نظریه بامریند....................................................................................

52

2-16-2 نظریه» اریکسون ........................................................................................

59

2-16-3 الگوی زیگلمن ...............................................................................................

59

2-17 مروری بر مطالعات انجام شده .......................................................................................

62

2-17-1 مطالعات انجام شده در داخل کشور ...................................................................................

62

2-17-2 مطالعات انجام شده در خارج از کشور ........................................................................

63

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه شادکامی و سلامت روان

مبانی نظری و پیشینه شادکامی و سلامت روان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 78 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
مبانی نظری و پیشینه شادکامی و سلامت روان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه.......................................................................................................15

2 ـ 1ـ مبانی نظری..................................................................................................15

2 ـ 1 ـ 1ـ بهزیستی معنوی.................................................................................................15

2 ـ 1 ـ 1 ـ 1ـ ابعاد بهزیستی معنوی از دیدگاه فیشر............................................................19

2 ـ 1 ـ 2ـ شادکامی.................................................................................................19

2 ـ 1 ـ 2 ـ 1ـ دیدگاه های موجود درباره شادی.................................................................22

2 ـ 1 ـ 2 ـ 1 ـ 1ـ نظریه نقطه ثابت......................................................................................22

2 ـ 1 ـ 2 ـ 1 ـ 2ـ نظریه مقایسه...........................................................................................22

2 ـ 1 ـ 2 ـ 1 ـ 3ـ نظریه عاطفه............................................................................................22

2 ـ 1 ـ 2 ـ 2ـ الگوی شادی از دیدگاه شلدون و لیبومیرسکی..............................................23

2 ـ 1 ـ 2 ـ 3ـ نظریه های مختلف روانشناسی درباره شادی..................................................23

2 ـ 1 ـ 2 ـ 3 ـ 1ـ دیدگاه فروید.........................................................................................23

2 ـ 1 ـ 2 ـ 3 ـ 2ـ دیدگاه اسکینر........................................................................................24

2 ـ 1 ـ 2 ـ 3 ـ 3ـ دیدگاه مزلو...........................................................................................24

2 ـ 1 ـ 2 ـ 3 ـ 4ـ دیدگاه اسلام درباره شادی......................................................................24

2 ـ 1 ـ 3ـ سلامت روان......................................................................................................25

2 ـ 1 ـ 3 ـ 1ـ سلامت روان و ابعاد آن................................................................................26

2 ـ 1 ـ 3 ـ 1 ـ 1ـ سلامت جسمانی.....................................................................................26

2 ـ 1 ـ 3 ـ 1 ـ 2ـ سلامت اجتماعی....................................................................................26

2 ـ 1 ـ 3 ـ 1 ـ 3ـ سلامت هیجانی......................................................................................27

2 ـ 1 ـ 3 ـ 1 ـ 4ـ سلامت معنوی.......................................................................................27

2 ـ 1 ـ 3 ـ 2ـ مفهوم سلامت روان براساس رویکردهای مختلف روانشناسی.......................27

2 ـ 1 ـ 3 ـ 2 ـ 1ـ رویکرد زیستی......................................................................................27

2 ـ 1 ـ 3 ـ 2 ـ 2ـ رویکرد تحلیل روانی.............................................................................27

2 ـ 1 ـ 3 ـ 2 ـ 3ـ رویکرد رفتارگرایی...............................................................................28

2 ـ 1 ـ 3 ـ 2 ـ 4ـ رویکرد انسان گرایی.............................................................................28

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3ـ نظریه های مختلف روانشناسی درباره سلامت روان.....................................28

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 1ـ دیدگاه فروید و مکتب روانکاوی..........................................................28

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 2ـ دیدگاه آلپورت.....................................................................................29

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 3ـ دیدگاه راجرز........................................................................................29

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 4ـ دیدگاه فروم..........................................................................................30

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 5ـ دیدگاه مزلو...........................................................................................30

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 6ـ دیدگاه فرانکل.......................................................................................31

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 7ـ دیدگاه پرلز...........................................................................................31

2 ـ 1 ـ 3 ـ 3 ـ 8ـ سلامت روان از دیدگاه اسلام................................................................31

2 ـ 2ـ پیشینه تحقیقاتی.....................................................................................................33

2 ـ 2 ـ 1ـ تحقیقات انجام شده در ایران............................................................................33

2 ـ 2 ـ 2ـ تحقیقات انجام شده در خارج از ایران...............................................................36

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه سوگیری تفسیر و توجه و اضطراب اجتماعی

مبانی نظری و پیشینه سوگیری تفسیر و توجه و اضطراب اجتماعی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 212 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
مبانی نظری و پیشینه سوگیری تفسیر و توجه و اضطراب اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- مبانی نظری.. 16

2-1-1- اختلال اضطراب اجتماعی.. 16

2-1-1-1- سیر و شیوع اختلال اضطراب اجتماعی.. 17

2-1-1-2- سبب شناسی اختلال اضطراب اجتماعی.. 18

2-1-1-2-1- عوامل زیستی.. 18

2-1-1-2-1- 1- ژنتیک.... 18

2-1-1-2-1-2- عصب زیست شناختی.. 19

2-1-1-2-2- عوامل سرشتی.. 19

2-1-1-2-2-1- بازداری رفتاری.. 19

2-1-1-2-3- عوامل محیطی.. 20

2-1-1-2-3-1- فرزندپروری.. 20

2-1-1-2-3-2- روابط دوستی با همسالان.. 21

2-1-1-2-3-4- سایر وقایع زندگی.. 22

2-1-1-2-4- رویکرد شناختی.. 23

2-1-1-2-4-1- مدل بک، امری و گرینبرگ (1985) 23

2-1-1-2-4-2- مدل کلارک و ولز (1995) 24

2-1-1-2-4-3- مدل رپی و هیمبرگ (1995) 27

2-1-1-2-5- مدل هافمن و بارلو (2002) 29

2-1-1-2-6- مدل رپی و اسپنس (2004) 31

2-1-2- سوگیری‌های فرآیند پردازش اطلاعات در اضطراب اجتماعی.. 34

2-1-2-1- سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی.. 34

2-1-2-1-1- مؤلفه‌های سوگیری توجه. 35

2-1-2-1-2- مکانیزم سوگیری توجه. 36

2-1-2-1-2-1- مدل شناختی بک و کلارک (1997) 36

2-1-2-1-2-2- مدل ویلیامز، واتز، مک‌لئود و متیوز (1997) 37

2-1-2-1-2-3- مدل اهمن (1996) 38

2-1-2-1-2-4- مدل ولز و متیوز (1994) 38

2-1-2-1-2-5- مدل انگیزشی- شناختی موگ و بردلی (1998) 39

2-1-2-1-2-6- نظریه کنترل توجه آیزنک، درخشان، سانتوس و کالوور (2007) 40

2-1-2-1-2-7- مدل بار–هیم (2007) 40

2-1-2-2- سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 41

2-2- پیشینه عملی.. 42

2-2-1- سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی.. 42

2-2-2- سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 45

2-2-3- برنامه تعدیل سوگیری شناختی.. 48

2-2-3-1- تعدیل سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی.. 48

2-2-3-2- تعدیل سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 50

2-2-4- تعامل سوگیری توجه و سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی.. 53

2-3- فرضیه‌ها و سوالات پژوهش.... 56

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی

مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 88 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1-مقدمه............................................................................................... 15

2-2-تاریخچه و مبانی نظری.................................................................................................. 15

2-2-1-مدلهای شناخت شناسی.............................................................................................. 17

2-2-1-1-مدل شناخت­ شناسی پری، بلنگی و ماگلدا......................................................... 17

2-2-1-2-مدل شناخت­ شناسی کینگ و کیچنر.................................................................. 21

2-2-1-3-مدل شناخت­ شناسی شومر..................................................................................... 23

2-2-2-تاریخچه الگوهای ارتباطات خانواده............................................................................... 26

2-2-2-1-ابعاد الگوهای ارتباطی خانواده............................................................................... 29

2-2-2-1-1-جهت­ گیری گفت و شنود................................................................................ 31

2-2-2-1-2-جهت­ گیری همنوایی............................................................................... 31

2-2-2-2-انواع الگوهای ارتباطات خانواده................................................................................. 32

2-2-2-2-1خانواده ­های توافق کننده.................................................................................... 33

2-2-2-2-2-خانواده­ های کثرت‌گرا....................................................................................... 34

2-2-2-2-3-خانواده ­های حفظ کننده................................................................................... 34

2-2-2-3-4-خانواده ­های به حال خود واگذاشته.............................................................. 35

2-2-3-نظریه انگیزش................................................................................................... 36

2-3-مروری بر تحقیقات پیشین....................................................................................................... 38

2-3-1-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه باورهای شناخت­ شناسی و انگیزش 38

2-3-2-مروری بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش 42

2-3-3 مروری­ بر تحقیقات پیشین در زمینه رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و باورهای

شناخت شناسی....................................................................................................44

2-4-سؤالات تحقیق................................................................................................. 47

2-4-1-سؤال اصلی تحقیق......................................................................................... 47

2-4-2-سؤالات فرعی تحقیق............................................................................................... 47

2-5-تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش...................................................................................... 47

2-5-1-تعریف باورهای شناخت شناسی...................................................................................... 47

2-5-2-تعریف الگوهای ارتباطی خانواده.................................................................................... 47

2-5-3-تعریف انگیزه پیشرفت........................................................................................ 48

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه سندرم داون و کیفیت زندگی مادران

مبانی نظری و پیشینه سندرم داون و کیفیت زندگی مادران
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 147 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 84
مبانی نظری و پیشینه سندرم داون و کیفیت زندگی مادران

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1. مقدمه:.................................................................................................................................. 14

2-2. سندرم داون........................................................................................................................... 14

2-2-1. طبقه بندی سندرم داون:....................................................................................................... 15

2-2-2. خصوصیات کلی............................................................................................................... 16

2-2-3. چه عواملی در بروز سندرم داون موثر هستند؟.......................................................................... 17

2-2-4. ویژگی ها و نشانه های سندرم داون........................................................................................ 18

2-3. کیفیت زندگی....................................................................................................................... 21

2-3-1. تاریخچه کیفیت زندگی...................................................................................................... 21

2-3-2. تعاریف کیفیت زندگی:...................................................................................................... 22

2-3-3. ویژگی های کیفیت زندگی................................................................................................. 25

2-3-4. چند بعدی بودن.................................................................................................................. 25

2-3-5. بعد عینی کیفیت زندگی...................................................................................................... 29

2-3-6. بعد ذهنی.......................................................................................................................... 30

2-3-7. ویژگی ذهنی بودن............................................................................................................. 30

2-3-8. نظریه های کیفیت زندگی.................................................................................................... 32

2-3-8-1. نظریه های مبتنی بر فرد.................................................................................................... 32

2-3-8-2. نظریه های مبتنی بر خانواده.............................................................................................. 32

2-3-8-3. نظریه های روانشناختی.................................................................................................... 33

2-3-8-4. نظریه های انسان شناسی.................................................................................................. 33

2-3-9. ارزیابی کیفیت زندگی........................................................................................................ 35

2-3-10. مدل های کیفیت زندگی:................................................................................................... 36

2-3-10-1. مدل روحی- روانی....................................................................................................... 36

2-3-10-2. مدل ادراکی کیفیت زندگی ژان...................................................................................... 36

2-3-10-3. مدل فرل و هاسی.......................................................................................................... 36

2-3-11. عوامل موثر بر کیفیت زندگی............................................................................................. 37

2-3-12. ابزار سنجش کیفیت زندگی............................................................................................... 38

2-3-13. کاربرد های سنجش کیفیت زندگی.................................................................................... 39

2-4. کیفیت زندگی در خانواده های بیماران مزمن روانی:.................................................................... 39

2-5. کیفیت زندگی والدین دارای کودک مبتلا به سندرم داون............................................................. 41

2-6. مهارت زندگی....................................................................................................................... 44

2-6-1. تعاریف............................................................................................................................ 44

2-6-2. مبانی نظری مهارت های زندگی........................................................................................... 49

2-6-3. مبانی نظری گروه درمانی.................................................................................................... 53

2-6-3-1. دیدگاه مک دوکال........................................................................................................ 53

2-6-3-2. دیدگاه فروید................................................................................................................ 54

2-6-3-3. دیدگاه مورنو................................................................................................................. 54

2-6-3-4. دیدگاه اسلاوسون.......................................................................................................... 54

2-6-3-5. دیدگاه لوین.................................................................................................................. 54

2-6-4. روش آموزش مهارت های زندگی:....................................................................................... 56

2-6-5. پیشینه اجرایی برنامه های آموزش مهارت‌های زندگی.............................................................. 57

2-6-6. اهداف آموزش مهارت‌های زندگی....................................................................................... 58

2-6-7. اهداف عمده برنامه آموزش مهارت‌های زندگی نیز عبارت است از:............................................ 59

2-6-8. اهداف آموزش مهارتهای زندگی به طور اخص عبارت است از:................................................. 60

2-6-9. اهمیت مهارت‌های زندگی................................................................................................... 61

2-6-10. ابعاد مهارت‌های زندگی.................................................................................................... 63

2-6-11. انواع مهارت.................................................................................................................... 65

2-6-12. پنج حوزه اصلی مهارت‌های زندگی.................................................................................... 68

2-6-13. تعریف ده مهارت اصلی زندگی.......................................................................................... 69

2-6-14. روش‌های مورد استفاده در کارگاه‌های مهارت‌های زندگی..................................................... 72

2-6-14-1. رویکرد فعال در مقابل رویکرد منفعل در آموزش............................................................... 72

2-7. بررسی متون.......................................................................................................................... 73

2-7-1. پژوهشهای خارجی:............................................................................................................ 73

2-7-2. پژوهشهای داخلی............................................................................................................... 77

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی

مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 195 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
مبانی نظری و پیشینه سلامت سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

مقدمه. 13

مفهوم سلامت... 14

مفهوم سازمان. 15

مفهوم سلامت سازمانی.. 18

سطوح و ابعاد سلامت سازمانی از دیدگاه پارسونز. 22

مبنای نظری، سطوح و ابعاد سلامت سازمانی (OHI) از دیدگاه هوی و همکاران. 31

سطح نهادی و بعد آن : 31

سطح اداری و ابعاد آن : 31

سطح فنی و ابعاد آن : 32

ویژگی های اساسی سازمان های سالم و ناسالم. 33

مقایسه سلامت سازمانی و اثربخشی.. 40

مفهوم و تعاریف کیفیت زندگی کاری.. 41

تاریخچه کیفیت زندگی کاری.. 45

رویکردهای کیفیت زندگی کاری.. 46

جدول (2-1) رویکردهای بهبود کیفیت زندگی کاری.. 50

اهداف کیفیت زندگی کاری.. 51

مولفه ساختار. 52

مولفه انطباق.. 52

مولفه تمرکز. 52

مولفه مشارکت... 52

مولفه فرایند تصمیم گیری.. 53

مولفه تسهیل.. 53

مولفه آموزش و تعلیم. 53

مولفه رابطه اتحادیه مدیریت... 54

مولفه محتوای موضوعات... 54

تعابیر نوین کیفیت زندگی کاری.. 54

مدیریت کیفیت فراگیر. 54

ویژگی های زیر از خصوصیات مدیریت کیفیت فراگیر است: 55

توانمند سازی کارکنان. 55

مهندسی مجدد (باز مهندسی ) سازمان. 56

شاخص های کیفیت زندگی کاری.. 56

راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری.. 58

انسانی تر کردن کار. 58

طراحی شغل.. 59

تعهد سازمانی.. 61

ابعاد و تعاریف تعهد سازمانی.. 62

تعاریفی دیگر از تعهد سازمانی.. 67

اهمیت تعهد سازمانی.. 70

مدل سه بخشی تعهد سازمانی.. 72

عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی.. 73

ویژگی های شخصی موثر بر تعهد سازمانی.. 80

خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی.. 86

دو دیدگاه کلی در مورد تعهد سازمانی.. 86

تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی.. 88

الگوهای چند بعدی تعهد سازمانی.. 89

سایر دیدگاه ها درباره تعهد سازمانی.. 90

تأثیر مالکیت کارکنان بر تعهد سازمانی.. 92

راهکارهایی برای افزایش تعهد سازمانی.. 94

مروری بر پژوهش های پیشین.. 95

تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور. 95

جمع بندی.. 105

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی و رضایت جنسی

مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی و رضایت جنسی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 95 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی و رضایت جنسی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- رویکردهای نظری در سلامت روانی......................................................................................... 9

2-1-1- رویکرد روانکاوی..................................................................................................... 10

2 -1-2 رویکرد زیست شناختی................................................................................................... 10

2-1-3-رویکرد روانی – اجتماعی................................................................................................ 11

2-1-3-رویکرد انسان گرایی.......................................................................................................... 12

2-1-4- رویکرد شناختی..................................................................................................... 12

2-1-5- رویکرد رفتاری......................................................................................................... 13

2-1-6-روان شناسی مثبت نگری رویکرد .............................................................................. 14

2-1-7- نظریه دو عاملی سلامت روانی..................................................................................... 15

2-1-8- نظریه بوم شناسی .......................................................................................................... 18

2-1-9-الگوی شخصی – فرهنگی و ساختاری ...................................................................... 19

2-2 رویکردهای نظری در رضایت جنسی...................................................................................... 20

2-2-1- رویکرد بالینی و تشخیصی در بدکاری جنسی........................................................ 20

2-2-2 رویکرد زیستی در بدکاری جنسی................................................................................ 21

2-2-3- نظریه راهبردهای جنسی ............................................................................................ 23

2-2-4- رویکرد روان شناسی باروری در بدکاری جنسی ................................................... 24

2-2-5- نظریه استرس .............................................................................................................. 26

2-2-6- مدل زیستی –روانی و اجتماعی بدکاری جنسی در ناباروری ............................. 27

2-2-7- مدل تبادل بین فردی از رضایتمندی جنسی ....................................................... 28

2-3- پیشینه ی مطالعات خارجی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان نابارور .......... 29

2-4- پیشینه ی مطالعات داخلی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان نابارور.............. 32

2-5- فرضیه های تحقیق......................................................................................................... 33

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی

مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 121 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44
مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- تاریخچه بهداشت روانی................................................................................... 12

2-3- کلید سلامت روان......................................................................................... 13

2-4- علایم سلامت روان....................................................................................... 14

2- 5- تعریف «سلامت روان.................................................................................... 15

2 -6- ملاک های سلامت روان................................................................................. 16

2-7- سلامت روان از دیدگاه های مختلف...................................................................... 18

2-7-1- از نظر آمار دانان................................................................................... 18

2-7-2- از نظر پزشکان..................................................................................... 18

2-7-3- روان پزشکان......................................................................................... 18

2-7-4- نظر روانکاوان........................................................................................ 18

2-8- سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف..................................................................... 19

2-8 -1- مکتب زیست گرایی.............................................................................. 19

2-8-2- مکتب رفتار گرایی................................................................................. 20

2-8-3- مکتب روان کاوی................................................................................... 20

2-8-4ـ مکتب انسان گرایی................................................................................... 21

2-8-5-مکتب بوم شناسی.................................................................................. 21

2-9- اصول بهداشت روانی...................................................................................... 21

2-10- هدف ایجاد سلامت روان................................................................................ 23

2-11- مکانیزم روانی و نقش آن در سلامت روان............................................................. 25

2-11-1- مکانیسم سرکوبی................................................................................ 26

2-11-2- مکانیسم برون فکنی........................................................................... 26

2-11-3- مکانیسم جا به جایی............................................................................. 26

2-11- 4- مکانیسم بازگشت................................................................................ 26

2-11-5- مکانیسم واکنش سازی.......................................................................... 27

2-11-6- مکانیسم تصعید................................................................................. 27

2-11-7- مکانیسم عذر تراشی (دلیل تراشی)............................................................ 27

2-11-8- مکانیسم همانند سازی......................................................................... 27

2- 11-9- مکانیسم جبران................................................................................. 28

2-11-10 مکانیسم انکار.................................................................................... 28

2-12 - عوامل موثر بر بهداشت روانی........................................................................... 28

2-13- سلامت روان در پرتو پای بندی به آموزه های دینی.................................................. 28

2-14- دین باوری و سلامت روان.............................................................................. 29

2-15- ابعاد امنیت روانی و سلامت روان، در پرتو یاد خدا................................................... 29

2-16- توکل و سلامت روان..................................................................................... 30

2-17- اشتغال زنان.............................................................................................. 31

2-18- پژوهش های پیشین (داخلی – خارجی ).............................................................. 32

2-18-1- تحقیقات انجام شده در داخل ایران............................................................ 35

2-18-2- تحقیقات انجام شده در خارج کشور............................................................ 44

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموز

مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 124 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1تعریف یادگیری... 24

2-1-1تعریف سبک.... 26

2-1-2تعریف سبک شناختی... 27

2-1-3سبک های یادگیری از نظر کلب: 27

2-1-3-1سبک یادگیری واگرا 28

2-1-3-2سبک یادگیری جذب کننده 28

2-1-3-3سبک یادگیری همگرا 29

2-1-3-4سبک یادگیری انطباق یابنده 29

2-1-4-انواع سبک های شناختی... 30

2-1-4-1مقاومت در برابر انعطاف پذیری... 30

2-1-4-2متعارف بودن در برابر فردیت.... 30

2-1-4-3سبک های مفهوم سازی... 30

2-1-4-4سبک های بخش بخش سازی... 30

2-1-4-5واگرایی در مقابل همگرایی... 31

2-1-4-6جذب کننده در برابر انطباق یابنده 31

2-1-4-7پردازش کننده کلامی در برابر دیداری... 31

2-1-4-8سبک شناختی تکانشی در مقابل تاملی... 31

2-1-4-9سبک های پیچیدگی شناختی در برابر سادگی شناختی... 32

2-1-4-10سبک های شناختی وابسته به زمینه و مستقل از زمینه. 32

2-2تعریف اهمال کاری... 34

2-2-1انواع اهمال کاران و مراتب آن.. 36

2-2-2ویژگی های اهمال کار : 37

2-2-3آثار اهمال کاری : 37

2-2-4پیامدهای اهمال کاری : 38

2-2-5بررسی علل اساسی اهمال کاری... 38

2-2-6آسیب های اهمال کاری مربوط به محیط... 39

2-2-7درمان اهمال کاری... 43

2-3تعریف رضامندی... 45

2-4پیشینه داخلی و خارجی پژوهش..... 47

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید


مبانی نظری و پیشینه زوج درمانی شناختی- رفتاری و روابط زناشویی

مبانی نظری و پیشینه زوج درمانی شناختی رفتاری و روابط زناشویی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 71 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
مبانی نظری و پیشینه زوج درمانی شناختی- رفتاری و روابط زناشویی

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- رضایت‌مندی از روابط زناشویی.. 12

2-2-خشنودی در خانواده و عوامل موثر بر آن 13

2-3- عوامل موثر در تحکیم روابط زناشویی.. 15

2-4- رویکرد زوج‌درمانی شناختی- رفتاری.. 21

2-5- فرآیند درمان در زوج‌درمانی شناختی- رفتاری.. 22

2-6- مداخلات درمانی در زوج درمانی شناختی- رفتاری.. 23

مداخلات درمانی جهت تغییرات شناختی.. 23

تکنیک‌های درمان‌شناختی 25

مداخلات درمانی جهت بهبود مهارت‌های رفتاری.. 25

مداخلات درمانی جهت بهبود مهارت‌های ارتباطی 28

آموزش مهارت‌های ارتباطی.. 29

2-7- زوج‌درمانی گروهی 33

2-8- پیشینه و سابقه پژوهش 36

پژوهش مرتبط با رضایت‌مندی در روابط زناشویی.. 36

پیشینه تجربی تحقیق در داخل کشور. 36

پیشینه تجربی تحقیق در خارج از کشور. 38

پژوهش مرتبط با زوج‌درمانی شناختی-رفتاری.. 42

 

 در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل ها ی سایت با از طریق پیامک یا تماس شماره 09214087336 در ارتباط باشید